kaikkein aikain rumimmat nimet, minä aloitan!
Kommentit (16)
tulee pelkästään mieleen Inglasien keltahampainen tekohymyinen tyttö.
Magdalena, Pontus, Tiitus, Raakel, Virve, Deirdre...
ei voi mitään,tulee vaan perseennuolenta ja anaaliyhdyntä mieleen ja väkivalta ja opettaja ammatiltaan,på svenska Lars är en lärare.
Merja, Into, Vappu, Leena sitten kaikki Janika, Janica, Nico-tyyppiset.
minua kiinnostaa mielipiteesi heti kun kerrot omasi.
ap on listannu aloituksessa nimiä
Pirjo, Minna, Tero, Kai, no, oikeastaan kaikki keski-ikäisten nimet.
minua kiinnostaa mielipiteesi heti kun kerrot omasi.
ap on listannu aloituksessa nimiä
En ole itse saanut valita nimeäni. Tänään just mietin; jos olisin onnistunut toteuttaa teininä unelmani ja muuttanut kotikonnuilta pois, tänne paljon parjattuun etelä-suomeen, olisin varmaan vaihtanut nimeni, olisin ANNU, minusta se oli silloin teininä jännittävän erilainen nimi.
No niin, nimikammotuksia
Erkka
Pekko
Terhikki
Pirjo
Marjatta
Helena
Kaapo
Jorma
Keijo (Keke)
Kalevi
Kauko (Kake)
Juuso
En ole itse saanut valita nimeäni. Tänään just mietin; jos olisin onnistunut toteuttaa teininä unelmani ja muuttanut kotikonnuilta pois, tänne paljon parjattuun etelä-suomeen, olisin varmaan vaihtanut nimeni, olisin ANNU, minusta se oli silloin teininä jännittävän erilainen nimi.
No niin, nimikammotuksia
Erkka
Pekko
Terhikki
Pirjo
Marjatta
Helena
Kaapo
Jorma
Keijo (Keke)
Kalevi
Kauko (Kake)
Juuso
no oli se siinä listalla mun omakin nimeni:)
No niin, nimikammotuksia
Erkka
Pekko
Terhikki
Pirjo
Marjatta
Helena
Kaapo
Jorma
Keijo (Keke)
Kalevi
Kauko (Kake)
Juuso
Kaikkia ei voi miellyttää. Olisi siellä listalla minunkin nimeni, mutta ei tuo keski-ikäisiä nimiä inhonnut listannut tuon enempää.
Siis minä keski-ikäisiä nimiä inhonnut listasin omanikin, se on varmaan se suurin inhokki.
ja sukunimenä Hämäläinen.
Kutsutaan sitten Tomikiksi mut Deellä; Domi.
Tai joku Jemina, Jessica tai Jadessa.
Voi hyvä luoja sentäns!
NICKLAS