Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun partureita/kampaamoita, mikä on paras?

Vierailija
12.11.2012 |

Hiusten leikkausta, uutta kampausta ja tyyliä haluan, mikä olis Oulussa paras parturi-kampaamo? Siis pelkästään leikkaus, ei värjäystä :) Missä paras hinta-laatu suhde? ja paljon se yleensä maksaa ku leikelleen hiuksia, vähän yli olkapäiden on nyt mulla...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millefoliumista, ihan vaan siksi että siellä on nettiajanvaraus. Ajan on usein saanut jo samalle päivälle, kun on tarvinnut ja kerrankin päässyt lähtemään. Käyttävät vain jotain luomujuttuja ja sieltä saa myös akupunktiota tms. Minulle nuo asiat eivät ole niin tärkeitä, vaan kaikkein paras on tuo mahdollisuus varata itse aika ja se että kampaajat ovat työssään ammattitaitoisia. Sinne on myös helppo mennä ja parkkitilaa riittää. Perusleikkaus on kolmisen kymppiä.

Vierailija
2/3 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millefoliumista, ihan vaan siksi että siellä on nettiajanvaraus. Ajan on usein saanut jo samalle päivälle, kun on tarvinnut ja kerrankin päässyt lähtemään. Käyttävät vain jotain luomujuttuja ja sieltä saa myös akupunktiota tms. Minulle nuo asiat eivät ole niin tärkeitä, vaan kaikkein paras on tuo mahdollisuus varata itse aika ja se että kampaajat ovat työssään ammattitaitoisia. Sinne on myös helppo mennä ja parkkitilaa riittää. Perusleikkaus on kolmisen kymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvää laatua.:) Kaikki on kokeneita kampaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän