smartbox pakettiautomaatti ei TOIMI
no niin, mistä ja miten voi alkaa jäljittämään smartbos lähetystä jossa ei ole muita vastaanottajatietoja kuin halupiste (esim. Citymarket seinäjoki) ja vastaanottajan kännykkä.
Smartbox paketti on mulle laitettu tiistaina. Ei ole vieläkään tullut. Pitäisi tulla 1-2 päivässä eli olisi pitänyt olla perille ke tai to.
Ongelma on siinä että jos paketti hukkuu niin mistä sitä voi jäljittää ja miten. Paketissa oli kallis ostos yksityishenkilöltä eli ei yritykseltä (yksityishenkilö ei vastaa katoamisesta samalla tavalla kuin yritys).
En enää IKINÄ käytä smartbox palvelua. Suututtaa.
Kommentit (8)
Mulle tullut yksi huutispaketti automaattiin ja ihan hyvin meni.
Minulla Smartposti on aina toiminut oikein hyvin.
se on SmartPost. Ja tutustu hyvä ihminen järjestelmään ennen kuin rupeat riehumaan.
että pakettia on edes lähetetty?
Lähetystunnusta kyselisin lähettäjältä minäkin.
Tämä teksti kopioitu postin sivuilta: "Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta."
että automaatista lähetetty paketti ei mahtunut vastaanottopäässä automaatin lokeroon, ja paketti löytyi vastaanottopään postista
paketista pitäisi tulla tekstiviesti vastaanottajalle kun paketti on saapunut perille.
Eli saapuneesta paketista tuli viesti väärään numeroon. Eli kannattaa kysellä lähettäjältä sitä koodia, ilmoitusta ei aina tule jos meneekin väärään paikkaan.
Lähettäjän kuittiin tulostuu lähetystunnus, muotoa JJFI00001000000123456 Sen avulla voi Itellan sivuilta katsoa missä lähetys menee ja näkee onko alkuperäinen lähettäjä edes vienyt sitä postiin. Kysy tätä lähettäjältä.