Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ylipitkät verhot (laahaa maassa) nykyään junttia vai kuulia?

Vierailija
07.11.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivotonta...

Vierailija
2/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat lempiverhot siirtyneet asunnnosta toiseen. Välillä ylipitkät, välilä sopivat.

Mitä sillä on väliä mikä on muotia ja mitä muut ajattelevat, kunhan itse tykkää ja viihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika dorkan näköistä ja epäkäytännöllistä. Just sellainen huvittava muoti-ilmiö jolle naureskellaan joskus. Mä en ymmärrä trendien perässä menemistä muutenkaan, se on vaan niin hassua että ihmiset toteuttaa kuin apinalauma jotakin tiettyä juttua kun se on muotia.

Vierailija
4/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu on rumaa oli verhot kuinka kauniit tai kalliit hyvänsä.

Vierailija
5/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuttaa, niin verhot ei ainakaan koskaan ole liian lyhyet, kun ei mene lyhentelemään.

Itse panostaisin siihen, miten ne omaan tyyliin sopivat, viis trendeistä.

Vierailija
6/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä olleet lyhyet, välillä pitkät.

Toiseksi, en ole käsityöihmisiä, joten valmisverhot laahaa lattialla jos ovat liian pitkät.

Mitä sitten?

samat lempiverhot siirtyneet asunnnosta toiseen. Välillä ylipitkät, välilä sopivat.

Mitä sillä on väliä mikä on muotia ja mitä muut ajattelevat, kunhan itse tykkää ja viihtyy.

Vierailija
7/7 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä olleet lyhyet, välillä pitkät.

Toiseksi, en ole käsityöihmisiä, joten valmisverhot laahaa lattialla jos ovat liian pitkät.

Mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi