G: Poistatko koneesi välimuistista tiedot av-palstailusi jälkeen?
() kyllä
() ei
() satunnaisesti
() vain jos olen itse kirjoittanut palstalle
Kommentit (17)
() kyllä
(X) ei
() satunnaisesti
() vain jos olen itse kirjoittanut palstalle
Käytän työkonettani, joten ei merkitystä. Kellään muulla ei ole pääsyä tälle koneelle, eivätkä nuo täällä ulkomailla ymmärtäisikään mitä nämä jutut ovat.
Jos kokisin tarvetta poistaa tietoja, pohtisin kannattaisiko palstailu lopettaa.
Jos kokisin tarvetta poistaa tietoja, pohtisin kannattaisiko palstailu lopettaa.
Olen mies IT-alan yrityksessä, ja mulle nauraisi harakatkin jos joku tästä tietäisi. Eli häpeän, mutta en voi lopettaakaan. Vaimoni on ainoa joka tietää. :D
tosin tyhjennän välimuistin aina kun poistun koneelta, vaikka en kävisi kuin sanomalehtien sivuilla. En pidä siitä, että joku katselee, missä olen surffaillut. Periaatekysymys.
Olen mies IT-alan yrityksessä, ja mulle nauraisi harakatkin jos joku tästä tietäisi. Eli häpeän, mutta en voi lopettaakaan. Vaimoni on ainoa joka tietää. :D
ja sitten joku työkaverisi sanoisikin, että joo, se oli siellä vauvapalstalla ;)
ja sitten joku työkaverisi sanoisikin, että joo, se oli siellä vauvapalstalla ;)
Mutta vielä tähän mennessä en ole narahtanut. :) Tosin harvemmin tämän palstan topiceista tulee juteltua.
...sitten seuraavaksi pohtisin, onko tämä tosiaan niin vakavaa että salailla täytyy! Salailu on kuluttavaa. Ja elämä rikkaampaa kun on avoimesti sellainen kuin on.
T. Tuo lainaamasi
Mjoo, no jos ei ole mitään tarvetta lopettaa niin
...sitten seuraavaksi pohtisin, onko tämä tosiaan niin vakavaa että salailla täytyy! Salailu on kuluttavaa. Ja elämä rikkaampaa kun on avoimesti sellainen kuin on.T. Tuo lainaamasi
Mutta silti tässä keskikokoisen yrityksen pienessä sivukonttorissa en vain kehtaa tuota myöntää. Eivät nämä ymmärtäisi. :) Tässä maassa saatetaan ajatella hieman erilailla miehistä jotka vauvapalstaa lukevat. Onneksi eivät mitään ymmärtäisi, vaikka on täällä puolet kuitenkin suomalaisia..
Ei vakavaa, mutta noloa, ainakin tässä työyhteisössä. Ei sillä että kovin suuria ponnistuksia joutuisin tekemään salatakseni tämän, kunhan nyt en palavereissa nakkaa valkokankaalle tätä palstaa niin olen tyytyväinen. Onhan se mukavaa että on joku ns. terve pahe, jota kaikkien ei tarvitse tietää. Olkoon tämä se feminiininen puoleni, ja tässä maassa maskuliinisuus on kaiken A ja O, joten pidetään tämä minun ja teidän välisenä. ;)
Kaikki tekstit ovat tallessa.
Henkilökohtainen koneeni, ei tarvitse piilotella mitään.
jos kyse on kotikone jota muut perheenjäsenet käyttävät
yx iskä
Lisäksi on kätevää kun avatut ketjut näkyvät listassa harmaina. Helpompi löytää ne joita seuraa.
Eikös (varsinkin) IT-firmoissa seuraa liikennettä? Tuostahan näkee helposti missä sivustoilla on käyty?
Siis asetuksista laittelin niin, ettei historiaa kerätä muistiin ollenkaan. Kätevää.
Eikös (varsinkin) IT-firmoissa seuraa liikennettä? Tuostahan näkee helposti missä sivustoilla on käyty?
Yksittäisen henkilön osalta se ei edes näy.