Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo juttu, että suomi on täynnä köyhiä ja täällä palstalla ei koskaan ketään !

Vierailija
31.10.2012 |

Rikkaatko ne täällä vaan roikkuu?

Joka galluppiin tulee näitä "2000 euroa jää vähintää joka kuukausi säästöön" - vastauksia.

Missä kaikki köyhät ja _normaalit_ ihmiset luuraa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono huomiokyky sinulla, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
2/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lukevat valikoidusti ja tekevät vain niistä palstan totuuksia.

Tosi typerä avaus ap. ja joo mulla on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki asuu linnoissa, mies tienaa omaisuuksia ja naiset hoitaa lapsensa kotona 30vuotiaaksi asti.

Vierailija
4/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää hyvällä tsägällä 100€ kuukaudessa laskujen vuokrien jälkeen.

Rikkaatko ne täällä vaan roikkuu?

Joka galluppiin tulee näitä "2000 euroa jää vähintää joka kuukausi säästöön" - vastauksia.

Missä kaikki köyhät ja _normaalit_ ihmiset luuraa?

Vierailija
5/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhutaanko nyt absoluuttisesta köyhyydestä?! Vaiko alle 60 prosenttia mediaanitulosta ansaitsevista perheistä?!

Vierailija
6/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vielä sen, että on itse köyhä. Laskujen jälkeen jää n. 200 euroa käyttörahaa kuukaudessa.

Ehkä tääkin joskus muuttuu vielä...

t. ap eli yksi niistä köyhistä ja siksi kyselin

Vierailija
7/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä ja kipee ;D

peruspalkka 1032 brutto ja lisiä vaihtelevasti (osa-aikasena) mun osuus lainasta 350, muut laskut ym. niin aika köyhä olen, mmutta aah onnellinen ku saan enimmäkseen olla kotona ihanan lapseni kanssa.

Vierailija
8/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen opiskelija. Mutta sen vuoksi en yleensä kommentoikaan mihinkään tuloketjuihin.

Vierailija
9/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhutaanko nyt absoluuttisesta köyhyydestä?! Vaiko alle 60 prosenttia mediaanitulosta ansaitsevista perheistä?!

Absoluuttisesta köyhyydestä puhutaan silloin, kun tulot eivät riitä edes perustarpeisiin, kuten ruokaan, vaatteisiin ja asumiseen.

ns. aineellisesta köyhyydestä voidaan puhua, jos henkilöltä puuttuu neljä yhdeksästä elämän edellytyksestä.

Joihin kuuluu absoluuttisten perustarpeiden lisäksi muun muassa loma, auto, puhelin ja väritelevisio.

Eli täällä on vain alle 60 prosenttia mediaanitulosta ansaitsevia perheitä, eikä todellisiä köyhiä.

Vierailija
10/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä välillä niitä "mulla on enää 2 euroa ja niistä pitäisi saada neljälle lapselle ruuat kolmeksi viikoksi"-aloituksia.

Vierailija
11/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinä olet onnistunut ohittamaan tällä palstalla kaikki "vitosella viikko"-kirjoitukset?

Kyllä, meitä köyhiä on täällä paljon mutta mikä mahtaa olla syynä siihen, että meidän viestit ovat jääneet sinulta lukematta?

Vierailija
12/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinä olet onnistunut ohittamaan tällä palstalla kaikki "vitosella viikko"-kirjoitukset?

eikö nuo ole usein niitä "rahaa taitavasti käyttävien kirjoituksia"? Rahasta ei ole absoluuttista pulaa, vaan syömällä kuin hyttynen ja hakemalla kamppeet ja lelut eurolla kirppikseltä saadaan säästöön hieman rahaa, ja päästään pätemään kuinka eteviä sitä ollaankaan.

Vierailija
13/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä luuraan. Viime viikko meni pitkälti puurolla ja perunoilla (onneksi on Lidl), tällä viikolla sain palkan ja nyt voin paksusti. Kunhan laskut ja vastike on maksettu, on taas laihiksen paikka.

Vierailija
14/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhiä kuin rikkaita. Ostetaan halvinta mahdollista ruokaa, pari kertaa vuodessä sisäfilettä tai hyvää kalaa, lapsille haalitaan vaatteet kirppiksiltä, ajetaan romuille jna. Toki täällä rikkaita ja varakkaitakin pyörii, mutta aika paljon vähemmän mun mielestä.

Vierailija
15/15 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttisesta köyhyydestä puhutaan silloin, kun tulot eivät riitä edes perustarpeisiin, kuten ruokaan, vaatteisiin ja asumiseen.

ns. aineellisesta köyhyydestä voidaan puhua, jos henkilöltä puuttuu neljä yhdeksästä elämän edellytyksestä.

Joihin kuuluu absoluuttisten perustarpeiden lisäksi muun muassa loma, auto, puhelin ja väritelevisio.

Eli täällä on vain alle 60 prosenttia mediaanitulosta ansaitsevia perheitä, eikä todellisiä köyhiä.

Kenellä on varaa lomaan? En ole ollut lomalla yli kymmeneen vuoteen. Tarkoitan siis sellaiste milloin on tehty muutakin kuin oltu kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä