Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa tsemppiä ja vinkkejä työnhakuun!

Vierailija
24.10.2012 |

En ole työtön, mutta henkisen ahdingon ja täydellisen motivaation puutteen takia työpaikkaa pitäisi päästä vaihtamaan NYT eikä 15. päivä.

Lopputulos toistaseks ollu masentava: paikkoja ei ole auki ja haastatteluun ei pääse, olit sitte mielestäsi ali-, yli- tai sopivantuinen tehtävään.

Vielä en oo sentään alkanu hakee paikkoihin, jotka ei kiinnosta, mutta määräaikaiseen olen jo valmis vskkarista vaihtamaan.

Olen panostanut hakemuksiin paljon. Avoimia hakemuksia en ole lähetellyt. Onko näistä muka oikeesti hyötyä?!? Verkostoja yrittänyt hyödyntää, tuloksetta.

CV on kunnossa sisällöltään ja ulkoasultaan, korkeakoulututkinto valmis ja työkokemustakin ikään suhteutettuna kohtalaisen paljon.

Jelppiä! Tää masentaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen työtön, kun on korkeakoulututkinto ja työkokemustakin. Toista se ennen ... silloin oli varmaan paremmat ajat työmarkkinoilla muutenkin, olin ainakin 20 vuotta nuorempi.

Apua en osaa antaa, vertaistukea ehkä. Omalla kohdallani ainoa toivo taitaa olla se, että jossakin on sellainen paikka, johon minun kelpoisuuteni on riittävä eikä muita hakijoita ole.

Mol:n sivu ei tällä kertaa toimi, mutta jospa jostain muualta löytyisi sopivia paikkoja haettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi