Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kohteliaisuutena, jos vieras mies...

Vierailija
23.10.2012 |

kertoisi sinun muistuttavan kuollutta isoäitiään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miettisin että mikähän... Jos taas isoäitiään sellaisena kun tämä oli kuvien perusteella nuorempana, niin kuinka siitä voisi pahastua. Ainoa vaan, että on aika harvinainen mieheksi, koska oman kokemukseni mukaan miehillä ei useinkaan ole silmää huomata yhdennäköisyyksiä ihmisten välillä ollenkaan siinä määrin hyvin kuin naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin päästänyt suustani jonkin viisauden, niin sitten ehkä ottaisin kohteliaisuutena.

Vierailija
4/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yksi haastattelija olin siis työhaastattelussa, sanoin, että näytän ihan Jukalta.. Jaa siihen totesin, mukavaa kuulla, että olen miehen näköinen, sitten se sanoi, että niin sun silmät siis on ihan sen silmien näköiset!!..

Vierailija
5/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain havainto. Eli hän näkee jotain samaa sinussa kuin isoäidissään. Sitä onko se erityinen kohteliaisuus esim. kehutun kauneudelle ei voi mitenkään tietää kun ei tiedä minkänäköinen se isoäiti oli. Mutta itse ottaisin siis vain neutraalina havaintona, samaan tapaan kuin jos joku sanoisi vaikka että sulla on samanväriset silmät kuin mun isällä.

Vierailija
6/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin sen niin että luonteessa on jotain samaa, ja ottaisin kohteliaisuutena koska kaikkihan rakastavat mummojaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä