ANTIVEGETARISMI/ ANTIVEGAANI
En nyt ole varma kummalla nimellä tuo kulkee?
Kyselin jo asiasta toisen otsikon alla.
Googlesta hakemalla löysin erilaisia keskustelu ryhmiä kyseisen aiheen tiimoilta ja sieltä selvisi että antivegaani syä eläintä joka on syönyt toista eläintä, muuta itsemurhan tehnyt eläin ei kelpaa.
En tiedä olenko minä vanha vai missä on vika kun en nyt oikein ymmärrä tämän Tyylin kannattajia, kuinka eläin voi tehdä itsemurhan ja mitä ihmettä tarjoan jouluna kyseisen antivegetarismin kannattajalle?
Sukuun on kihlauksen kautta tälläinen eksynyt ja minä en kertakaikkiaan keksi mitä hänelle tarjoan?
Tietääkö joku syövätkö he kuitenkin maitotuotteita, kasviksia ym mutta eivät sitten possua, nautaa, kanaa, käykö hauki joka on petokala?
Kaikki jolla aiheesta kokemusta kertokaa ja auttakaa.
T: Tietämätön
Kommentit (2)
Aiheena tämä on vaan aika mielenkiintoinen kun uusi juttu minulle.
Kasvisruoka ja hedelmät ts kaikki missä ei ole lihaa on pannassa tai niitä syödään hyvin vähän.
Onpa joku tuttavani kyllä kuvannut asiaa näinkin: " En syö mitään, millä ei ole ollut etunimeä." Lupasin tarjota hänelle Pertti Perunalaatikkoa...
En tiedä onko Suomessa joku uusi suuntaus tästä, että syötäisiin vain petoeläinten lihaa, mutta yleensä ottaen käsitän asialla kasvisten vastustajan...
Mikäli olet epävarma, niin kysy henkilöltä itseltään tai hänen kihlatultaan.