Kannattaako minun mainostaa baarissa naisille että mulla on iso penis,
vaikka oikeasti se on pieni? Sitä kauttahan, eli valheen kautta, voisin saada naisia sänkyyn ja tuskin he sitten lopettaisivat touhua kesken vaikka paljastuukin että varustukseni on reilusti alamittainen.
Olen järkeillyt että etukäteen olisi älykkäämpää kehua olevansa poikkeuksellisen hyvin varustettu, koska jos mainostan baarissa totuudenmukaisesti että mulla on tosi pieni, niin enhän silloin saa ketään koskaan sänkyyni.
Olenko oikeilla jäljillä?
Kysyy pienimunainen 27 v.
Kommentit (19)
Baarin humalaisimman naisen pokaat niin ei se sängyssä välitä minkä kokoinen kalu sulla on.
Joo ei "välttämättä" lopeta touhuja kesken, mutta se on varma ettet tule heistä enää myöhemmin kuulemaan.
Ilman muuta kannattaa. Hyvä taktiikka on jo baariin sisään astuessa kuuluttaa koko baarille että nyt tuli meinaan sellainen sonni apajille, laittakaas mammat jonoon siihen ;)
Eikai kukaan oikeasti "mainosta" omaa penistään baarissa? En ikinä lähtisi sellaisen mukaan, se jo palastaa tarpeeksi. Ei sitä tartte erikseen alkaa mainostamaan jos on hyvän kokoinen.
Kannattaa joo mainostaa mutta pane perseeseen naista niin pienikin tuntuu jossain.
kun tulet sisään, kumautat sillä kuuluvasti baaritiskin päälle, kumistelet punnuksia;
et uskalla sen jälkeen mennä enää baariin, saatikka mennä baarin ohi. vaikka kaikkien ei tarvitse edes tuota alkulämmittelyä edes tehdä.
kun tulet sisään, kumautat sillä kuuluvasti baaritiskin päälle, kumistelet punnuksia;
et uskalla sen jälkeen mennä enää baariin, saatikka mennä baarin ohi. vaikka kaikkien ei tarvitse edes tuota alkulämmittelyä edes tehdä.
Ala kasvattaa pankkitilisi sisältöä ja varakkuuttasi, muuten sulla ei ole mahdollisuutta saada minkäänlaista naista.
jättipenistä, koska harva sellaista (25-30 cm pituista) haluaa. Sen sijaan voit mainita että sulla on vaikkapa 20 tai 22 cm pitkä ja tosi paksu, sillä mainoslauseella kyllä irtoaa, ja helposti.
pettymys se tulee olemaan ja huonolla tuurilla lennät pihalle pakkaseen ennen kuin pääset tuikkaamaan eukkoa.
Ja siis jos joku tulee mulle retostelemaan että on iso muna niin kyllä se enemmänkin kertoo siitä, että ei oikeasti ole, koska ne isomunaiset on kokemukseni mukaan niin itsevarmoja, että kaatavat naisia ilman erillistä markkinointipuhettakin.
ja älä unohda mainita tuuheaa rintakarvoitustasi, joka yltää selän puolelle saakka. Saat kenet vain!
pettymys se tulee olemaan ja huonolla tuurilla lennät pihalle pakkaseen ennen kuin pääset tuikkaamaan eukkoa.
Ja siis jos joku tulee mulle retostelemaan että on iso muna niin kyllä se enemmänkin kertoo siitä, että ei oikeasti ole, koska ne isomunaiset on kokemukseni mukaan niin itsevarmoja, että kaatavat naisia ilman erillistä markkinointipuhettakin.
heti aloittaa keskustelu peniksesi koosta, niin takuulla saat olla rauhassa oli se pili sitten pieni tai iso.
naiset tykkää miehistä jotka pelleilee. Kerro vielä että oot antanu lakullesi nimen Black&decker, tai mitä porakonetta ikinä käytätkään.
Mene vaan juttelemaan mukavia ja ole aidosti kiinnostunut. Älä mainitse pituuksista tai koko vempaimesta mitään. Olet vaan kohtelias, itsevarma ja kuuntelet. Siitähän voi sitten jotakin kehkeytyäkin.
ellet osaa puhua muusta kuin peniksestäsi.
KANNATTAA ja panet sitten naista pimeässä!