Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavarapussi/kori Quinny zappeihin??

30.11.2005 |

Moi!

Meillä Quinny zappit ja kaipaisin niihin pientä pussia/koria mihin sais laittaa pipot ja hanskat yms. pientä. Miten Zappien omistajat ootte ratkassu tän pulman? Joku kirjotti että vuorattu verkkopussi - myydäänkö siis jossain valmiiksi vuorattuja vai kuinka..:) Ompas uusavuton olo..

Muuten aivan loistavat rattaat:)!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellainen oli aina Brion Raceissa joissa on tosi pieni tavarakori. akätevä, kun pikkujutut ei putoile, eikä kaikki kansa nää mitä siellä piilottelee... :)

http://www.pikkupiia.fi/shop/index0.phtml

Verkkokaupan (ja livemyymälän) lisäksi noita myydään ainakin Cittareissa, Prismoissa ja Stockallakin saattaisi olla.

Vierailija
2/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä Hilma-Tilda! Taidan tilata tuolta Pikku-Piiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt ihan yhdistelmien (Teutonia) hoitolaukkua. Kun ei tiiliskiviä kanna niin pysyy pystyssäkin :) Saa niillä leppareilla näppärästi kiinni :) Ei se kaunis ole, mutta ajaa loistavasti asiansa!

Vierailija
4/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista valmistajaa, mutta ostimme sen rattaiden kanssa samaan aikaan vaunuaitasta. Myyjä nappasi sen sieltä tarvikehyllyltä, olisiko sitten ollut tuo PikkuPia...? On saman värinen kuin rattaat ja näyttää myös kokonsa puolesta ihan kuin kuuluisi rattaiden omaan varustukseen.