Taivaskokemukset ja usko?
Olen sydämen uskossa oleva ihminen, enkä mitenkään aktiivinen missään seurakunnassa, ev.lutiin kuulun kyllä.
Osaisivatko muut uskovat sanoa, mitä mieltä näistä kokemuksista pitäisi olla, kun joku on vaikka koomassa käynyt taivaassa ja kuvailee sitä niin kauniisti?
Eilenkin tuli eräs tv-ohjelma, jossa pieni tyttö kertoi varsin tarkkaan kaikkea ihanaa taivaasta, kuten esim., kuinka kuuli kukkien laulavan hänelle ja miten siellä oli sellaisia värejä, mitä tässä maailmassa ei ole jne.
Minusta on varsin kiehtovaa, mutta onko vastoin raamattua?
Kommentit (3)
Olen sydämen uskossa oleva ihminen, enkä mitenkään aktiivinen missään seurakunnassa, ev.lutiin kuulun kyllä.
Osaisivatko muut uskovat sanoa, mitä mieltä näistä kokemuksista pitäisi olla, kun joku on vaikka koomassa käynyt taivaassa ja kuvailee sitä niin kauniisti?
Eilenkin tuli eräs tv-ohjelma, jossa pieni tyttö kertoi varsin tarkkaan kaikkea ihanaa taivaasta, kuten esim., kuinka kuuli kukkien laulavan hänelle ja miten siellä oli sellaisia värejä, mitä tässä maailmassa ei ole jne.
Minusta on varsin kiehtovaa, mutta onko vastoin raamattua?
Siis senhän pitäisi mennä niin että siellä on portti jossa parrakas ukko kysyy että oletko sorsinut homoja vai et, ja jos ei ole sorsinut, niin sitten siirretään kidutusleirille loppuiäkseen.
Minusta on varsin kiehtovaa, mutta onko vastoin raamattua?Siis senhän pitäisi mennä niin että siellä on portti jossa parrakas ukko kysyy että oletko sorsinut homoja vai et, ja jos ei ole sorsinut, niin sitten siirretään kidutusleirille loppuiäkseen.
ap.
Se on uskon vahvistusta ne kokemukset,sillä uskommehan taivaan ja maan Herraan,joka on luonut taivaan kaikille omilleen,jotka uskovat Jeesukseen.
Täysi elämä odottaa siellä isolla E:ll'ä.
Kokemuksestani tiedän,koska miehenim kuollessaan näki taivaan.