Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos se uus ehdotus nettianonyymin poistamiselle menee läpi

Vierailija
14.10.2012 |

mä niin haluan nähdä, monellako on pokkaa oikeasti kirjoitella täällä OIKEASTI omilla nimillään.

Itse voin ainakin sanoa, että siihen pystyn, koska olen täällä nimimerkillä vuosia sitten kirjoitellutkin, ei paljon paina mitä jotkut randomit ajattelee.

Toisilla on pokkaa kirjoittaa omalla nimellään, ja harrastaa RAKENTAVAA KESKUSTELUA... eikä tätä av-mamma touhua :)

Mun mielestä ois ihan oikein toi mistä uutisoitiin alkuviikosta.... en tiedä oletteko lukeneet ja jo ruotineet tätä täällä... mutta ite elän ainakin niin, jos ei ole pokkaa sanoa ääneen / omalla nimellä, niin kannattaa ehkä sitten olla hiljaa.

Hyvähän se on sieltä ruudun toiselta puolelta huudella ja haukkua

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetin rinnalle vaan tulis rinnakkaisverkko (niitä on jo nyt). Ja joku nörttimammaryhmä pykää sinne uuden av:n ja etupylly-tasoiset keskustelut jatkuis niin kuin aina ennenkin.

Vierailija
2/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Virtasia on Suomessa kymmeniä mutta Lola Odusogia todennäköisesti vain yksi. Kansalaiset olisivat eri asemassa, yleisen nimen omaavat voisivat edelleen kirjoitella ilman tunnistautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinänsä ole mitään ihmeellistä. Olen sitä harrastanut vuosikaudet usenetin puolella eli news-ryhmissä – nyysseissä. :)

Vierailija
4/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko mitään linkkiä?

Vierailija
5/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kovin vilkasta keskustelua

Vierailija
6/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kovin vilkasta keskustelua

näinpä

Vierailija
7/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasta mitään muuta tietolähdettä kuin tätä palstaa.

Vierailija
8/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikillä kirjoittamista mutta henkilötietojen luovuttamista ja tunnistautumista niin,että henkilötiedot ovat ylläpidon käytössä. en kehtaa jutella omalla nimelläni,vaikken mitään etupylly-juttuja tai haukkumisia sanoisikaan. joskus nimetön vertaistuki vain on tarpeen. ylläpidolle henkilötiedot luovutettaisi vain siksi,että kirjoittajan henkilöllisyys olisi varmistettu.

Vierailija
9/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kertoisi jos se pitäisi nimellä tehdä.

Tuo vaan poistaisi kaikki hyvät keskustelut koko palstalta

Vierailija
10/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii varsinkin mahdollisuus pyytää apua arkaluontoisiin ongelmiin, vaikka toisaalta typerä haukkuminen ja huutelukin vähenee.

Vierailija
11/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetin rinnalle vaan tulis rinnakkaisverkko (niitä on jo nyt). Ja joku nörttimammaryhmä pykää sinne uuden av:n ja etupylly-tasoiset keskustelut jatkuis niin kuin aina ennenkin.

kun hauskat löytäis tiensä uudelle. Nää, jotka ei edes googlea osaa käyttää, saati linkittää sais täällä sit omalla nimellään vatvoa toppahaalareiden ominaisuuksia ja antaa kalafileen paisto-ohjeita.

Vierailija
12/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hauskat löytäis tiensä uudelle. Nää, jotka ei edes googlea osaa käyttää, saati linkittää sais täällä sit omalla nimellään vatvoa toppahaalareiden ominaisuuksia ja antaa kalafileen paisto-ohjeita.

Kun se muutos tulee, niin menette rinnakkaisnettiin. Sitten etsitte sieltä hakupalvelun, googlea vastaavan. Ja kirjoitatte hakusanaksi AV. Klikkaatte siitä av:n kohdalta ja jos joku kysyy salasanaa niin se on "Reimatec"

Vierailija
13/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nimetön vertaistuki vain on tarpeen. ylläpidolle henkilötiedot luovutettaisi vain siksi,että kirjoittajan henkilöllisyys olisi varmistettu.

mutta onhan olemassa näitä puhelimia mihin voi soitella :)

Vierailija
14/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan täällä 98% jutuistani nimimerkillä ja tiedän, että moni tietää, että kuka minä olen. Ihan omalla nimelläni en silti haluaisi kirjoittaa ammatistani johtuen, vaikka en täällä kirjoitakaan mitään töistäni.

Vierailija
15/16 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nimetön vertaistuki vain on tarpeen. ylläpidolle henkilötiedot luovutettaisi vain siksi,että kirjoittajan henkilöllisyys olisi varmistettu.

mutta onhan olemassa näitä puhelimia mihin voi soitella :)

Onko tää siis se puhelin mistä saa niitä häätövinkkejä. Voitko laittaa sen numeron, kun siellä alakerrassa on edelleen tilanne päällä.

Vierailija
16/16 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tää palsta niin nolo, että jos omalla nimellä pitäis kirjoitella, lähtisin pois kokonaan. Kuolisin häpeästä, jos joku bongais mut täältä...