Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut lapsen 15-vuotiaana ja harmittaa, kun

Vierailija
13.10.2012 |

nämä uudet tositv-ohjelmat teniäideistä vie maineen kaikilta nuorilta äideiltä. Vahvistaa sitä kuvaa, mikä ihmisillä on, eli tupakoivia ja ryyppääviä teinejä, jotka eivät osaa laittaa lastaan itsensä edelle!

Äsken katsoin "haluun pitää lapseni"-dokumentin, ja melkein itku pääsi sen lapsen kohtalon vuoksi, tuo Tiuski kun ei selvästi ollut valmis vielä äidiksi, eikä tuntunut edes yrittävän. Lisäksi sitten vielä ne "teiniäidit"-ohjelmaan valitut äidit tuntuvat enemmän tai vähemmän olevan samaa sarjaa, niin mietityttää vaan, että onkohan ihmisillä nyt tuollainen käsitys kaikista teininä äideiksi tulleista.

Minä en polttanut tupakkaa ja hoidin lapseni itse, olin esikoiselleni samanlainen äiti kun nyt olen 24-vuotiaana hänen pikkusiskolleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä harrastanut yhdyntöjäkään tuon ikäisenä, eipä silti. Lapsena mulla oli toisenlaiset huvit kuin naiminen.

Vietin railakkaan nuoruuden, mutta sekin oli vasta 17v ja siitä eteenpäin. Ei siihen olisi lapsi sopinut.

Sain ekan lapsen kun olin 29v ja silloin äitiys oli sopivaa aika minulle.

Vierailija
2/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikken ole saanut ala-ikäisenä lapsiani niin olisin ollut tuplasti kypsempi kuin tämä dokkarissa esiintynyt tiuski ja sitten teiniäiti sarjassa olevat äidit. Jos Sanna jätetään pois luvuista. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12v tyttö kuvittelee olevansa hyvinkin "kypsä" monessa asiassa ja itse naureskelen salaa moisille ajatuksille. Hän kun ehdottomasti tietää monet asiat parhaiten :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi