Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haittaa jos ei käy sokerirasituksessa 1v synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.10.2012 |

En oo muistanu koko hommaa ja synnytyksestä 1v 3kk.. Ajattelin etten käy ollenkaan, onko jotain haittaa? Miks siellä edes pitäis käydä? Mulla siis oli raskausdiabetes.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkostyypin diabetekseen, että kyllä kannattais käydä. Sokeritaudin komplikaatiot on aika ikäviä, kun tauti jää hoitamatta.

Vierailija
2/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaisi käydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muistanu koko hommaa ja synnytyksestä 1v 3kk.. Ajattelin etten käy ollenkaan, onko jotain haittaa? Miks siellä edes pitäis käydä? Mulla siis oli raskausdiabetes.

Sinun ehkä kannattaisi siellä käydä kun kerta sinulla oli raskausdiabetes.

Minä en käynyt, mutta lääkäri sanoikin että mikään pakko ei ole. Jouduin siis niihin testeihin mutta kaikki arvot olivat todella hyvät, eli raskausajandiabetestä ei ollut.

Vierailija
4/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ehkä kannattaisi siellä käydä kun kerta sinulla oli raskausdiabetes.

Minä en käynyt, mutta lääkäri sanoikin että mikään pakko ei ole. Jouduin siis niihin testeihin mutta kaikki arvot olivat todella hyvät, eli raskausajandiabetestä ei ollut.

Paitsi kuolla.

Vierailija
5/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan käydä. Ei vaan huvittais, 2krt käynyt ja se on yhtä tuskaa.

Kiitos vastauksista!

-ap

Vierailija
6/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kuolla.

Ap:llehan juuri sanoin että hänen sinne varmaan kannattaa mennä. Jos siis luit ajatuksen kanssa tuon tekstini.

Ja se lääkärikin sanoi että koska arvot olivat niin hyvät silloin raskausaikana, on todella epätodennäköistä että minulla diabetes olisi. =) Jouduin niihin testeihin vain ikäni takia, enkä esim. BMI:n tai muun takia.

Vierailija
7/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käynyt minäkään,kun en tiennyt. pasittivat parin vuoden päästä paastoverensokeriin.

Vierailija
8/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittari ei paljoa maksa.

Vierailija
9/9 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittari ei paljoa maksa.

Raskaana sain mittarin. Pitää varmaan katsella niitä arvoja ja soittaa maanantaina tk:hon.

-ap