Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat kokkailetteko usein yksin itsellenne?

Vierailija
10.10.2012 |

Tein ihanaa ruusukaalimuhennosta ja söin sitä pekonin kera ja jälkkäriksi väänsin pannarin ja söin kermavaahdon ja vadelmien kera. Olishan se kiva, jos mies ois joskus kotona ruoka-aikaan, mutta pakko sanoa, että ihan helvetin hyvää ruokaa tein! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina syödään molemmat. Jos mies on työmatkalla, tilaan sushia tai jotain muuta.

Vierailija
2/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että olo on nyt kuin pikku possulla, kun tuli syötyä niin paljon ja vielä yksin. Just tuon takia en tykkää kokkailla yksinäni, mutta nyt oli niin nälkä, että oli pakko. Ja mies tulossa vasta yhdeksän jälkeen kotiin, enkä tykkää syödä niin myöhään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa kotiin koko iltana. Silloin teen jotain sellaista mitä mies ei tykkää syödä.

Vierailija
4/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailen itselleni päivittäin lounasta. Teen sellaisia ruokia, joista muut perheenjäsenet eivät tykkää, tai sitten kokeilen ja kehittelen uusia juttuja.

Joskus joku uusi juttu pääseekin sitten päivällislistalle, jotta muutkin saavat maistaa. Jos eivät tykkää, teen sitä ruokaa tulevaisuudessa sitten vaan itselleni. Kuopus pääsee joskus koekaniiniksi lounastani maistelemaan.

Vierailija
5/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa itselleni ja syön sitä kolme päivää, lämmitän vaan. Mies käy koulussa syömässä, kun on halpaa.

Vierailija
6/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ainoa, jolla on kasvisruokavalio. Pidän valtavasti sienistä, niitä ei syö kukaan muu.

Vierailija
7/8 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ainoa, jolla on kasvisruokavalio. Pidän valtavasti sienistä, niitä ei syö kukaan muu.

Avokki ei syö mun kasvisruokiani, syö itse lähinnä räkäpitsoja. Eipä siinä, jääpähän mulle enemmän:)

Vierailija
8/8 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on aika erilaiset rytmit miehen kanssa (riippuen hänen työvuoroistaan), että teen mitä ruokaa haluan, hän syö jos syö. Teen mielestäni hyvää ruokaa, mutta mies ostaa usein eineksiä töihin, hmm... =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi