Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melko pienituloinen naapurinperhe sai ässäarpavoiton.

Vierailija
09.10.2012 |

Siis mä en tajua! Ne osti heti tosi kalliin auton, johon meni varmaan puolet siitä voitosta. Mitä ihmeen järkeä tuossa oikein oli, kohtahan sen auton arvosta on tallella 10 prosenttia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Òstaa osakkeita? Obligaatioita? Sijoitusasunto?

Jos niiden elämää ilahdutti nyt kaikkein eniten se uusi auto. Ei sun tarvi tajuta.

Vierailija
2/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei tietenkään arvon säilymisen näkökulmasta ole fiksuin vaihtoehto mutta jos kulkemista paljon esim reissu töissä niin onhan se ajomukavuus hyvä ja esim turvallisuus lapsia kuskatessa. Mut ei se sulle kuulu vai mikä hiertää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naapureiden törsäämistä turhuuksiin kanssa päivitelllyt.

Mies sai kultaisen kädenpuristuksen duunista ja tekivät koko kämppään pintarempan ja ostivat myös uutukaisen auton.

Nyt reilu puoli vuotta myöhemmin, mies on työtön ja sinnittelevät rouvan lähihoitajan palkalla..

Sossustahan ei tule mitään, eikä työkkäristäkään, kun sai noin paljon lähtiessään. Sen piti kattaa vuoden työttömyys.....

Vierailija
4/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi olla korjaamassa ja katsastukset menee läpi heittämällä

Vierailija
5/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittaa siitä. Eikä lapsetkaan voi opiskella, kun ei ole rahaa. jne jne.

Mikä siinä on, että raha polttaa joidenkin käsissä niin, ettei mitään voi laittaa syrjään joko säästöön tai johonkin turvalliseen sijoituskohteeseen. Mitä tahansa muuta, mutta että AUTO! Eikö olisi edes riittänyt tavallinen, uusi japsiauto, ihan hyvin silläkin ajelee ja paljon edullisemmin.

Vierailija
6/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nää tyypit sulle valittaa rahatilannettaan niin ensi kerrallahan sanot, että mitäs tuhlasitte rahanne autoon, en jaksa paskaa kuunnella. Jos nää tyypit ei sulle valita köyhyyttään niin vittuakos sulle kuuluu mihin rahansa laittavat? Ja mistä tiedät, että oli ässä-arpa-voitto eikä lottovoitto?

Ja valittaa siitä. Eikä lapsetkaan voi opiskella, kun ei ole rahaa. jne jne.

Mikä siinä on, että raha polttaa joidenkin käsissä niin, ettei mitään voi laittaa syrjään joko säästöön tai johonkin turvalliseen sijoituskohteeseen. Mitä tahansa muuta, mutta että AUTO! Eikö olisi edes riittänyt tavallinen, uusi japsiauto, ihan hyvin silläkin ajelee ja paljon edullisemmin.

Vierailija
7/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämpässä ei perhe varmaan enää asuisi. Ahtaasti asuvat ja sisustus nuutunutta ja kulahtanutta. Ässäarvasta tiedän siksi, että olivat siinä ulkosalla samaan aikaan mun kanssa ja uusi auto heidä ruudussaan, ja silloin sanoivat arvasta.

Ja kyllä, aika usein perheen äiti avautuu mulle rahapulastaan. Vihlaileeko että pitäisi lainat vain mitä, mutta minä vaan aina nyökyttelen, että nykyään kaikilla on tiukkaa. Me säästetään isompaan asuntoon, ja siksi elämme vaatimattomasti.

Joo, ehkä olen kateellinen. En voinut olla miettimättä, että meidän ei olisi tarvinnut ottaa sen kanssa enää yhtään lainaa, olisimme saaneet isomman asunnon ja vielä olisi jäänytkin.

Vierailija
8/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naapureiden törsäämistä turhuuksiin kanssa päivitelllyt.

Mies sai kultaisen kädenpuristuksen duunista ja tekivät koko kämppään pintarempan ja ostivat myös uutukaisen auton.

Nyt reilu puoli vuotta myöhemmin, mies on työtön ja sinnittelevät rouvan lähihoitajan palkalla..

Sossustahan ei tule mitään, eikä työkkäristäkään, kun sai noin paljon lähtiessään. Sen piti kattaa vuoden työttömyys.....

Kyllähän sen sitten ainakin osittain takasin saa jos päätyy myymään. Jos asuntoon ei sijoita ollenkaan, niin ei välttämättä saa sitäkään takasin mitä siitä on itse alunperin maksanut.

Vierailija
9/9 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun uusi työ olisi löytynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme