Huvittaa kun blogistit
jättävät julkaisematta kommentit joissa yhtään on kritiikkiä, vaikka positiivistakin.
Iletteko huomanneet saman?
Kommentit (7)
jättävät julkaisematta kommentit joissa yhtään on kritiikkiä, vaikka positiivistakin.
Iletteko huomanneet saman?
En ole huomannut, koska tapanani ei ole kritisoida blogeja niiden kommenttibokseihin. Sinulla toinen tapa?
on oikeus päättää, mitä blogissaan julkaisee. Se on ikään kuin hänen kotinsa täällä netissä, jossa voimme käydä kylässä. Jotkut siellä osaa käyttäytyä, ja jotkut taas eivät.
on oikeus päättää, mitä blogissaan julkaisee. Se on ikään kuin hänen kotinsa täällä netissä, jossa voimme käydä kylässä. Jotkut siellä osaa käyttäytyä, ja jotkut taas eivät.
Olen ihan samaa mieltä.
Olen ihan samaa mieltä.
Olen samaa mieltä. Se on blogistin oma blogi, ja voi päättää mitä julkaisee ja mitä ei. Blogisti ei ole sinulle ap velvollinen mistään. :)
Olenkin lopettanut sellaista blogien lukemisen joihin ei voi vapaasti kommentoida mielipitettään. Ärsyttävin ja kamalin näistä tuo värikkään pimpsan blogi jonne ei saa mitään kritiikkiä sanoa.
negatiivista materiaalia? Mistä ihmeestä sinä olet eri mieltä? Onko blogisti siis esittänyt asiavirheitä, jotka haluat korjata? Vai onko sittenkin niin, että pidät toisen arvostelemista eri mieltä olemisena?
Perusta sinä sellainen blogi, jossa kerrot elämästäsi ja julkaiset koko paskan, mitä jotkut katkerat ja vinksahtaneet sinulle kommentteina lähettävät. Sitten on sekin tarve tyydytetty. Itse voit sitten seuraavassa postauksessa haukkua niitä kommentoijia, niin kaikilla on kaikki hyvin.
En ymmärrä tuota tarvetta saada olla julkisesti eri mieltä. En kritisoi kielteisesti edes ystävieni tekemisiä. Sama arvostelukyky heille on suotu kuin minulle. Kunnioitan sitä enkä pyri korjaamaan heidän ajatuksiaan. Saati sitten ihan vieraiden ihmisten!
oli ne sitten millaisia tahansa. Voin jättää vastaamatta jos kommentti on asiaton. Mutta ei ole kyllä vielä sellaisia näkynyt.