Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bleiserin kainalot haisee hielle, muutoin puhdas...onko ainoa vaihtoehto viedä aina pesulaan?

Vierailija
07.10.2012 |

Onko jokin toinen keino, millä voisi "raikastaa" nuo kainalot? Ei viitsisi jatkuvasti käyttää bleisereitä pesulassa. Toko deodoranttia voisi kokeilla muuttaa...mutta hikoilu ei mielestäni keskimääräistä isompi ongelma minulla.

heittäkääs vinkkejä kehiin! Onko sauraavaksi kokeiltava siteitä kainalon kohdille bleiseriin, ettei ne mene hikiseksi vai mitä ihmettä tekisin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitat vasta sitten henkariin ja ulos katoksen alle. Bleiseri saa roikkua ulkona usemmankin päivän.

Hajujen lähtemistä voi vielä tehostaa suhkuttamalla hikikainalokohtiin (siis bleiserin sisäpuolelle) hajutonta deodoranttia ennen kuin vie bleiserin ulos. Toimii!

Laita henkarille niin että ilma kiertää sinne bleiserin sisälle ja vie päiväksi ulos parvekkeelle tai terassille raikkaaseen ilmaan tuulettumaan. Katso että on sateensuojassa. Lähtee hajut jos ei oo päässyt pahasti se haju pinttymään.

Vierailija
2/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Vie pesulaan ja sen jälkeen ompele harsinpistoin hikilaput kainaloihin. Selviät jatkossa niiden pesulla.

2) Laita bleiseri kuivausrumpuun vesi-huuhteluaine seoksella kastellun märän liinan kanssa. Villaohjelma, puolisen tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsikin semmoiset "hikilaput", ennen wanhaan 60- luvulla tosiaankin kaikissa naisten hienommissa mekoissa ja iltapuvuissa oli kainaloihin harsittu, kevyesti ommeltu semmoiset kankaiset kevyesti topatut laput, jotka varjelivat itse mekkoa ja vain ne pystyi pesemään, ei tarvinnut aina koko mekkoa pesettää. Välkkyjä olleet nuo äitimme...;)

Minulla on kokemusta; kerran yhdessä ihanassa housupuvussa oli merkintä " vain kemiallinen pesu" ja minähän heitin sen mietoon 30 C villa-ohjelmaan pesukoneeseen ja se kutistui 20 cm nukenvaatteiksi. Sen jälkeen olen totellut pesumerkintöjä, koska harmitti menettää tosi kiva housupuku (suorat housut ja paitapusero). Itse noudatan sen jälkeen kuivapesu/ kemiallinen pesu/ ja kaikkia muitakin merkintöjä.

Vierailija
4/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki jokainen ihminen nykyään käyttää. Ne, jotka eivät käytä, löyhkäävät hielle vaikka eivät itse huomaa sitä.

Vierailija
5/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan silti hikoilen, ja varmasti aikakin jos joutuisin olemaan takki päällä sisällä. Onneksi ei tarvitse, voin käyttää vain konepestäviä vaatteita.

Vierailija
6/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just puhdistin verhoista tahrat, sopii arallekin materiaalille. sillä ottaisin heti!

Vierailija
7/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittettävät hikilaput - on tosi kätevät.

Vierailija
8/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin lienee ap:lle selvää,ettei kannata käyttää mitään hihattomia toppeja bleiserin alla.

Vierailija
9/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuuletus joka käytön jälkeen. Hikilaput aivan ehdoton juttu!

Vierailija
10/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä taitaa saada ihan perus marketeistakin, Stockmannilta nyt ainakin. Ei tartte siteitä tunkeä kainaloon ;)

Vierailija
11/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä painkymmenen minuutin höyryohjelma

Vierailija
12/17 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ne siis pakastimeen yön ajaksi :)

Vierailija
13/17 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ulos pakkaseen pariksipäiväksi tai muovipussissa pakastimeen. Hajut lähtee.

Vierailija
14/17 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jossa ei kainalot mene suoraan kankaaseen.

Vierailija
15/17 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

irroitettavat hikilaput kainaloihin, niin niitä voi sitten pestä.

Ikivanha konsti.

Vierailija
16/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita henkarille niin että ilma kiertää sinne bleiserin sisälle ja vie päiväksi ulos parvekkeelle tai terassille raikkaaseen ilmaan tuulettumaan. Katso että on sateensuojassa. Lähtee hajut jos ei oo päässyt pahasti se haju pinttymään.

Vierailija
17/17 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt omani ihan koneessa vaikka niissä kuivapesumerkintä. Ei ole mennyt miksikään. Mulla tosin ei mitään superhienoa merkkiä, ihan perus MEXX:iä ja Espritiä vain.