Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka kattoi Dr Philiä ja synnytystä siinä?

Vierailija
29.11.2005 |

Kaikkea se tohtori siitä perheestä vielä kaivelee. Sinänsä ihan miel.kiint. katsoa, kun itellä on just synnytys takana. :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vastakkainasettelu meidän perhe vastaan teidän perhe ja kuinka äidin lapsuudessa oli alkoholismia ja isän tuntematon isä kuollut ja kuinka dna-isyystesti tehdään ja isukki vaatii omiaan ja kaikkea.

Aika jenkkimeininkiä, mut silti katon.

Vierailija
2/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä synnytystä katsellessa mä ajattelin, että LUOJA KIITOS mä olen aikuinen ja osasin itse valmistautua ja päättää miten synnytän ja kaikki meni vielä hyvin. Koska itse en tosiaan olisi pystynyt makailemaan koko aikaa ja en todellakaan olisi halunnut että mun synnyttäessä paikalla pyörii jos jonkinnäköistä tallaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun studiosas oli se kuva, että tämä on nyt tässä ja kerrotaan perheen tämänhetkisiä kuulumisia ja sitten yhtäkkiä kerrotaan saippuaooperamaiseen tapaan mitä kaikkea tulee vielä tapahtumaan, kuten avioero yms. JA se miten se lapsen is äon pakotettu tähän. Jos he eivät ensin halunneet lähteä ohjelmaan niin nyt heitä tehdään jonkinasteisia paholaisia siihen vedoten. JA kun kerran on pahaksi leimattu on siitä vaikea muuksi muuttua....

Vierailija
4/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsellekkin hyvä tulevaisuutta aatellen varsinkin kun oli poika.