Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on mies surkea laihdutuksen tukemisessa

Vierailija
04.10.2012 |

Olen laihdutuskuurilla ja hienosti jo kymmenisen kiloa saanutkin pois. Nyt paino 65kg.

Olen pyytänyt mieheltä, että yrittäisi syödä omat herkkunsa "salassa", jotta minulla ei turhia kiusauksia, mutta joka ikinen ilta mässyttää karkkia, sipsiä jne? Ja jos sanon tästä, niin vastaus tulee, että älä valita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun olisi kyllä tullut mieleenkään alkaa rajoittaa miehen tai lasten syömisiä siksi että itse laihdutin. Kyllä ne kiusaukset voittaa helposti kun tietää että todella haluaa laihtua ja sortuminen hidastaisi sitä.

Vierailija
2/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kakkoselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laihduttajalla ei ole oikeutta vaatia toisilta muutoksia oman laihiksensa takia, niin kyllähän sitä toivoisi, että se kaikkein rakkain haluaisi tukea pyrkimyksissä. Kun on vielä noinkin pienestä asiasta kyse. Ja tuo laihis tai sen lopputulos todennäköisesti miellyttää myös sitä rakasta.

Vierailija
4/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa tukea ihan vitun hyvin. Ainoo vaan, että minä olen normaalipainoinen ja miehellä ylipainoa. Mä en kuulemma saa lihoa enää yhtään, omasta painostaan ei ole huolissaan...

Vierailija
5/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen mies voi mussuttaa karkkejaan jossakin muualla kuin toisen silmien edessä, ei ne nyt niin tarpeellisia ole normaalipainoisillekkaan. Lapsellista, etenkin jos ap on erityisesti pyytänyt ettei tekisi noin. Kyllä mä ainakin joustaisin miehen puolesta, jos kyse olisi noin helposti "korjattavissa" olevasta asiasta.

Vierailija
6/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänenkin silmää onnistunut lopputulos miellyttää. Eli noi herkut vois syödä vaikka makkaris itekseen tai jättää kokonaan kauppaan. Syökööt enemmän ruokaa...