Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tästä tulla mitään.. Musta kyllä tuntuu , että mies tykkää musta, aina kun tavataan.

Vierailija
01.10.2012 |

Mutta tapaamisten välillä ei viestitellä tai soitella ollenkaan. Ollaan tavattu nyt neljästi. No joku viesti joskus on laitettu. Nyt on sovittuna(edellistapaamisella) treffipäivä ensi viikonlopuksi. Varmaan sitten samana päivänä sovitaan vaan aika. Ollaan oltu näistä neljästä tapaamisesta kolme yötä yhdessä. Viimeksi kun nähtiin oli mulla lapset(nukkumassa) Juteltiin ja lähtiessä pitkä halaus ja pusut. Mä olen niin ihastunut. Mutta ihmetyttää tämä, kun ei viestitellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen joo:) Kyllä mä joskus laitoin, aina kyllä vastaisi. Mutta mun aloitteesta aina niin en viitsi. Ikävöin vaan. ap

Vierailija
2/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yksin asiaa miettiä ja pähkäillä, kun kysymällä se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kiinnostunut, hän ihan itse laittaa naiselle viestiä ja keksii yhteistä tekemistä!

Sulla voi nyt olla vaarana joutua pelkäksi sänkykukumppaniksi, kun olette mun mielestäni aloittaneet öiden vietot liian aikaisin.

Miehen tulee saada saalistaa naista, jonka todella tahtoo omakseen. Jos nainen on liian helppo/tyrkky, mieheltä menee kiinnostus.

Tilanteen voisi pelastaa sillä, että sanoisit miehelle jotain sen suuntaista, että ..ei taida tulla tästä meidän jutusta mitään, kun ollaan liian aikaisin alettu petipuuhiin, että varmaan parempi olla vain kavereita..

Mikäli mies on ihastunut sinuun, hänelle jää vielä mahdollisuus valloittaa sinut uudelleen. Tällöin sitten etenette hitaammin suhteessanne.

Miehen täytyy saada vetäytyä rakastamastaan naisesta välillä kauemmas ja sitten taas palata entistä kiinnostuneempana. Näin mies sitten huomaa, ettei voi elää ilman tuota naista. Yhteydenpidosta huolehtii mies.

Vierailija
4/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kiinnostunut, hän ihan itse laittaa naiselle viestiä ja keksii yhteistä tekemistä! Sulla voi nyt olla vaarana joutua pelkäksi sänkykukumppaniksi, kun olette mun mielestäni aloittaneet öiden vietot liian aikaisin. Miehen tulee saada saalistaa naista, jonka todella tahtoo omakseen. Jos nainen on liian helppo/tyrkky, mieheltä menee kiinnostus. Tilanteen voisi pelastaa sillä, että sanoisit miehelle jotain sen suuntaista, että ..ei taida tulla tästä meidän jutusta mitään, kun ollaan liian aikaisin alettu petipuuhiin, että varmaan parempi olla vain kavereita.. Mikäli mies on ihastunut sinuun, hänelle jää vielä mahdollisuus valloittaa sinut uudelleen. Tällöin sitten etenette hitaammin suhteessanne. Miehen täytyy saada vetäytyä rakastamastaan naisesta välillä kauemmas ja sitten taas palata entistä kiinnostuneempana. Näin mies sitten huomaa, ettei voi elää ilman tuota naista. Yhteydenpidosta huolehtii mies.

oikeesti? En mä jaksais mitään vaikeeta esittää. Ollaan tunnettu tämän miehen kanssa jo aiemmin. Ei olla siis nyt vasta tutustuttu. Treffailu alkoi kyllä vasta nyt . Eikö se riitä, etten nyt viesteillä tyrkytä itseäni? ap

Vierailija
5/11 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja?? ap

Vierailija
6/11 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/11 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laitellut viestejä...hän luuli etten tykkää viesteistä niin siksi ei lähetellyt ensin itse. Ja nyt sinkoilee viestit päivittäin jo neljättä vuotta tässä etäsuhteessa :)

ja ikää meillä 42 ja 56v :)

Vierailija
8/11 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että mies saattaa haluta kanssasi vain tuota seksiä. Siksi ehkä kannattaisi kysyä, että missä mennään, ennen kuin ihastut enempää.

Vierailija
9/11 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muita velvollisuuksia. Lapsia tai parisuhde kokonaan toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/11 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kiinnostunut, hän ihan itse laittaa naiselle viestiä ja keksii yhteistä tekemistä!

Sulla voi nyt olla vaarana joutua pelkäksi sänkykukumppaniksi, kun olette mun mielestäni aloittaneet öiden vietot liian aikaisin.

Miehen tulee saada saalistaa naista, jonka todella tahtoo omakseen. Jos nainen on liian helppo/tyrkky, mieheltä menee kiinnostus.

Tilanteen voisi pelastaa sillä, että sanoisit miehelle jotain sen suuntaista, että ..ei taida tulla tästä meidän jutusta mitään, kun ollaan liian aikaisin alettu petipuuhiin, että varmaan parempi olla vain kavereita..

Mikäli mies on ihastunut sinuun, hänelle jää vielä mahdollisuus valloittaa sinut uudelleen. Tällöin sitten etenette hitaammin suhteessanne.

Miehen täytyy saada vetäytyä rakastamastaan naisesta välillä kauemmas ja sitten taas palata entistä kiinnostuneempana. Näin mies sitten huomaa, ettei voi elää ilman tuota naista. Yhteydenpidosta huolehtii mies.

Aika monet miehet on sellaisia että eivät turhia viestittele, heistä ei ole mitään syytä eivätkä edes ymmärrä että nainen kaipaa muuta kuin sen että tapaamiset vaan sovitaan.

Ja osa ihan kunnon, oikeasti kiinnostuneista miehistä, ei meinaa saada sitä tapaamisaloitettakaan tehtyä. Esim. oma mieheni on melkoinen tietokonenörtti jolla ei ollut kokemusta naisista ja hyvin epävarma itsestään oli kun tavattiin. Ei hän ikinä olisi mitään aloitteita tehnyt, minä sitä hommaa vedin eteenpäin ehdottamalla tapaamisia ja muuta. Oikein hyvä ja uskollinen, lapsirakas aviomies hänestä on tullut, kuten usein näistä nörtti-insinöörityypeistä tulee, vaikkeivat tosiaan vastaa kuvaa tuollaisesta uroosta joka saalistaa naista - nämä miehet ovat sivistyneitä ja tajuavat että nykynainen ei ole mikään saalis vaan älyllinen olento joka osaa itse sanoa kiinnostaako vai ei, ja että jos leikkii vaikeasti tavoitettavaa, niin ilmeisesti naista ei kiinnosta.

Vierailija
11/11 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaikean esittäminen, mitä eräs kirjoittaja esitti, ei johda rehelliseen ja avoimeen suhteeseen. Mikäli sellaista halutaan, on syytä jättää teeskentely ja pelaileminen sikseen ja ilmaista suoraan mitä haluaa. Puhumalla tai tekemällä.

Ap ja mies ilmaisevat tunteitaan tekemällä. Siinä ei ole mitään vikaa.