Me lähdetään pitkälle viikonlopulle New Yorkiin, ootko kade? Ja haluutko kysyä jotain?
Kommentit (15)
Me lähdetään kahdeksi viikoksi Karibialle Miamin kautta, oletko itse kade?
noin kauas noin vähäksi aikaa. Itse lähden Etelä-Amerikkaan kahdeksi viikoksi kohtapuoliin, oletko kade? :O
Ollaankin itse siellä ihan kohta puolin 8 päivää, ottaako pannuun?
En halua olla ilonpilaaja, mutta lutikkaongelma on siellä hotelleissa nyt tosi paha. Googlaa bed bugs hotels new york ja varmista ettei hotelli ole havaintosivuilla.
ei siinä ajassa ehi mitään. Rättiväsyny sen jälkeen, pitää olla ainakin yks toipumispäivä. T. kokemusta on.
Minä pääsen sinne vasta pitkäm ajan kuluttua. Asutteko siis Suomessa? missä yövytte? Mitä reissu maksoi? Mitä aiotte nähdä tai tehdä?
En koskaan lähde Nykiin alle viikoksi. Tuossa ajassa ei ehdi mitään.
kuulostaa tylsän lyhyeltä, miksi ette ole edes viikkoa?
Kaupunkilomat ei ole mun juttu. En halua kysyä mitään.
onpa kiva reissu teillä, kun menee melkein vuorokausi per sivu matkustaa ja sen päälle matkaväsymys.
Ei mitään järkeä tuollaisen matkan taakse tehdä lyhyitä reissuja...
Ei siis kysyttävää, eikä kateutta. Enemmänkin ihmetystä noin älytöntä juttua kohtaan.
mutta haluaisin kyllä viettää siellä 1-2 vikkoa, sillä parissa päivässä olisi kyllä aika stressi keretä näkemään edes murto-osa niistä paikoista, joissa haluaisi käydä.
mulla on nyciin käyttörahaa 7000e ja pistän sen sileäksi ja käytän rahan vaatteisiin, kenkiin ja laukkuihin.
Oon nimittäin halunnut sinne pitkään. Ei ole löytynyt hyvää ajankohtaa, koska itse haluaisin myös olla vähän pidempään siellä. Huippu ihanaa matkaa sinulle!
olisin? :)
Onko ensimmäinen reissu sinne?
Ja hyvää matkaa! :)