Kyllä on naapurillani pokkaa! :)
Ei voi kuin ihailla seinänaapurin touhuja; viikosta toiseen bileitä, joista ainakin yhdet menevät yörauhan yli reippaasti. Musiikki hiljenee kyllä kun siitä sanoo- vaan saattaa alkaa uudestaan tunnin päästä. Tänään biletti alkuillasta, sitten oli hiljaa- ja mikäs tuttu bassonjyske alkoi minuutti sitten kuulumaan..! Aivan uskomaton tyyppi.
Onko näillä ihmisillä jotenkin rautainen itsetunto vai mitä, kun on pokkaa rikkoa yörauhaa useamman kerran viikossa (myös arkena) ja perusteluiksi popittamiselle sanotaan että "kukaan ei ole ennen valittanut", kerrasta toiseen? :D
Ps. Hymiöni ovat aitoja- minä ja kaksi muuta naapuria teimme juuri valituksen tästä bilehileestä. ;)
Kommentit (12)
Jatkuva metelöinti on sitten eri asia.
En vaan tajua miten normaaliälyiseltä vaikuttava (joskin työtön) nuori nainen ei voi ymmärtää että kerrostalossa ei voi juhlia ympäri viikon miten huvittaa? Olen käynyt ovensa takana useasti, samoin mieheni- joka ikinen kerta kello on ollut yli 23 (silloin alkaa yörauha) ja tämä yksi vaan hymyilee humalassa että "kiitti kun tulitte sanomaan". Kyllä tuosta asiasta voi kerran tai kaksikin sanoa- vaan ei joka ikinen viikko!
t. ketjun aloittanut
Ei voi kuin ihailla seinänaapurin touhuja; viikosta toiseen bileitä, joista ainakin yhdet menevät yörauhan yli reippaasti. Musiikki hiljenee kyllä kun siitä sanoo- vaan saattaa alkaa uudestaan tunnin päästä. Tänään biletti alkuillasta, sitten oli hiljaa- ja mikäs tuttu bassonjyske alkoi minuutti sitten kuulumaan..! Aivan uskomaton tyyppi.
Onko näillä ihmisillä jotenkin rautainen itsetunto vai mitä, kun on pokkaa rikkoa yörauhaa useamman kerran viikossa (myös arkena) ja perusteluiksi popittamiselle sanotaan että "kukaan ei ole ennen valittanut", kerrasta toiseen? :D
Ps. Hymiöni ovat aitoja- minä ja kaksi muuta naapuria teimme juuri valituksen tästä bilehileestä. ;)
Jos noita juhlia ei olisi viikottain useampia ja porukka siirtyisi alkuyöstä esim. baariin, eipä mulla olisi sanomista. Vaan kun basso paukkuu niin että jytkeen tuntee toiselle puolelle isohkoa asuntoa...siis oikein tulee rakenteita pitkin...niin kyllä siitä on sanottava. Ja yhdessä huoneessa ei voi edes oleskella bileiden aikaan, jossei halua kuunnella kiroilua ja huutoa. Viimeksi istuttiin lapsen kanssa pelaamassa lautapeliä ja säikähdettiin, kun joku huusi täysillä "VITTU!!". :D
t. ketjun aloittanut
että melu nousee. Tai sitten eivät vain välitä siitä, että työssäkäyviä häiritsee.
En vaan tajua miten normaaliälyiseltä vaikuttava (joskin työtön) nuori nainen ei voi ymmärtää että kerrostalossa ei voi juhlia ympäri viikon miten huvittaa? Olen käynyt ovensa takana useasti, samoin mieheni- joka ikinen kerta kello on ollut yli 23 (silloin alkaa yörauha) ja tämä yksi vaan hymyilee humalassa että "kiitti kun tulitte sanomaan". Kyllä tuosta asiasta voi kerran tai kaksikin sanoa- vaan ei joka ikinen viikko!
t. ketjun aloittanut
Eikä suinkaan tuo yörauhaa ym. sääntöjä rikkova naapurini, jota inhoavat hänen alakertansa + molemmat seinänaapurinsa! :D Minun tässä pitäisi ostaa oma talo ja suksia kuuseen, että työtön nuori nainen saa bilettää vapaasti ilman nipottavia naapureita, joilla ehkä olisi aamulla töitäkin.
t. ketjun aloittanut
Voin arvata, että tämän kommentin kirjoittaja on meidän verovaroillamme elävä parasiitti. Vaihtaisin toimialaa, jos näistä maksettaisiin tapporahaa.
Ei voi kuin ihailla seinänaapurin touhuja; viikosta toiseen bileitä, joista ainakin yhdet menevät yörauhan yli reippaasti. Musiikki hiljenee kyllä kun siitä sanoo- vaan saattaa alkaa uudestaan tunnin päästä. Tänään biletti alkuillasta, sitten oli hiljaa- ja mikäs tuttu bassonjyske alkoi minuutti sitten kuulumaan..! Aivan uskomaton tyyppi. Onko näillä ihmisillä jotenkin rautainen itsetunto vai mitä, kun on pokkaa rikkoa yörauhaa useamman kerran viikossa (myös arkena) ja perusteluiksi popittamiselle sanotaan että "kukaan ei ole ennen valittanut", kerrasta toiseen? :D Ps. Hymiöni ovat aitoja- minä ja kaksi muuta naapuria teimme juuri valituksen tästä bilehileestä. ;)
Mä asun "discon" vieressä ja kuulen meteliä usein, mutta siihen tottuu.
Sitten kun olen diktaattori, pakotan kaikki työttömät muuttamaan maaseudulle. Mellastakoot siellä ;P
Minä käyn päivätyössä ja mieheni vuorotyössä. Juuri siksi metelistä ärsyynnymme emmekä tykkää siitäkään, että lapsi herää kauhuissaan kun rapussa tapellaan.
Kiva jos jotain ei häiritse, mutta meidän talon äänieristys on surkea ja esim. naapurin kännykkä ottaa häiriötä meidän sähkölaitteisiin, puheet kuuluvat läpi päivälläkin jne. Ja tuo naapuri itse sanoo tietävänsä, miten ohuet seinät välissämme ovat.
t. ketjun aloittanut
Tosin ei mua haittaa itse työttömyys vaan tuollainen kyvyttömyys tajuta että osan meistä pitäisi nukkua yöllä (eikä päivällä), jotta jaksaa käydä töissä.
t. ketjun aloittanut
Ei noita muuten saa kuriin kuin valittamalla isännöitsijälle. Tuo "ei kukaan ole ennen valittanut" tarkoittaa juuri sitä, että isännöitsijältä ei ole tullut virallista varoitusta.