Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka varma kaksosraskauden merkki?

Vierailija
11.06.2008 |

Elikäs, olen raskaana rv 4+6. Takana 3 aiempaa raskautta, joista syntynyt 2 tyttöä ja poika. Niissä oli lievää pahoinvointia rv 6-12, siis etovaa oloa ja pari kertaa kussakin oksensin, lähinnä jonkun tuoksun vuoksi.

Nyt VOIMAKAS pahoinvointi alkoi jo kp 27 ja on jatkunut. Aamuyöllä muutama tunti, että pystyn nukkumaan eikä tarvi yökkiä, mutta muuten mikään ei pysy sisällä.

Luulin eka, että on mahatautia, mutta kun muu perhe ei oo sairastunu ja tätä on ollu jo viikon, niin..

Soitin äsken neuvolaan, niin th sanoi, että yritähän sinnitellä ja antoi ultra-ajan rv 7+1, "että katsotaan montako vauvaa sieltä löytyy"

Eli.. mitkähän on mahkut, että sieltä tosiaan tuplat tulee??

Ennestään lapset siis 8v, 7v ja 3v eli kyllä se yksikin riittäs ;o)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä enemmän, sitä suurempi todennäköisyys, ja äidin ikä eli mitä vanhempi, niin sitä suurempi tod. näk. Mulla on kanssa TODELLA paljon pahempi pahoinvointi nyt kuin esikoisen kanssa, ja juuri eilen olin ultrassa ja yksi siellä vaan uiskenteli. eli ei mulla ainakaan liittynyt tuohon siten. en tiedä sitten mikä on syynä...

Vierailija
2/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaisin ajan privaatista ultraan jo vähän aiemmin, jos olet noin pahoinvoiva, turha kärsiä, jos ei vauvaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa raskaudessa pahoinvointi on vaan pahentunut ja alkanut aiemmin. On kuulemma ihan normaalia. Kaksoset syntyivät ekana, ja raskaus oli lähes pahoinvoinniton. Nyt viidettä odottaessa alkoi pahoinvointi todella rajuna heti alkumetreillä ja yhtä tässä odotellaan.

Tuolla meidän äitipolilla ultraava lääkäri sanoi sen olevan normaalia, että oireet voimistuvat ja alkavat aiemmin mitä enempi raskauksia on takana.

Mulla on nyt menossa rv 16 eikä paha olo ole helpottanut vieläkään.

Vierailija
4/4 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi heti plussaamisen aikoihin ja oksensin todellakin kaiken ja koko ajan. Kolmas raskaus kyseessä. Rv 7 olin ekan kerran nesteytyksessä sairaalassa ja samalla ultrattiin. Kaksihan sieltä löytyi :-)