Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missoni Lindex-mallisto...loppuunmyyty liki kaikki.

Vierailija
25.09.2012 |

Siis uskomatonta, tänään s-postiin tuli ilmoitus näistä vaatteista ja huvikseni katsoin koko malliston. 2/3 kaikesta jo nyt loppuunmyyty! No eipä mua haittaa, kun itse liikkeitä on varmaan ainakin 8-9 parinkymmenen kilsan säteellä enkä ikinä ole heidän nettiputiikkiaan muutenkaan käyttänyt.

Yllätyin vaan suuresti, mikä tuossa mallistossa noin järin kiinnostaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa oli vielä kaikkea jäljellä...

Osa ihan kivoja mutta mieletön mainostushan tässä on syynä "maniaan".

Vierailija
2/13 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yhtään ihmettele kun olivat niin rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskoosi on ihan jees kuitu, lämmin ja mukavan tuntuinen. Jopa syyskelillä. On muuntokuitu, ei tekokuitu.

Missonia en ole vielä tarkastanut, eli niiden laaduista en osaa sanoa.

mutta materiaali jotain viskoosia. Ei kovin kiva syyskeleillä, eikä muutenkaan. Jäi ostamatta.

Vierailija
4/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo missonit nyt ihan helkutin RUMIA!!

Toivottavasti kukaan ei keksi ostaa lapsillemme lahjaksi noita koskaan ikinä. HYI!

Vierailija
5/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ajatus oli kun ne näin, että voi taivas miten rumia!!

Vierailija
6/13 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat mainokset uponneet tänne Pohjolaan. Jengi diggaa kuteista kovasti, kun vielä lämmittävätkin. Onks nyt kaikki samassa kuosissa? Kuka ehtii ensin? Ja sitten muut matkii sua :)

Vierailija
7/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne materiaalit oli tosiaan ihan järkyttäviä. Polyesteriä, polyesteriä, polyesteriä. En tiedä onko se tarkoitettu, että näistä vaatteista saa myös ne 70-luvulle tyypilliset hikiläikät ja hienhajun.

Kokeilin yhtä kuviollista mekkoa, joka oli viskoosia. Näytin menneisyydestä karanneelta pullealta siksak-makkaralta.

Vierailija
8/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta materiaali jotain viskoosia. Ei kovin kiva syyskeleillä, eikä muutenkaan. Jäi ostamatta.

Vierailija
9/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua puistattaa nuo kuosit, vaikka mistä sitä tietää, jos niitä alkaa olla ihmisillä päällä, parantuuko sitten mielikuva?

Vierailija
10/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tuollakin energialla ja materialla tehty jotain kaunista.

Vierailija
11/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siltä se näyttää. Toivottavasti ei kävele vastaan.

Vierailija
12/13 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ostaisi moisia ryysyjä edes eurolla kirpparilta. Aikooko joku noita tosiaan käyttää, vai onko tämä vain joku "annetaan rahaa hyväntekeväisyyteen" -villitys?

Vierailija
13/13 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaren Columbuksen Lindexillä oli tossa kahden aikaan "rättejä" suht. paljon jäljellä, eikä minkäänlaista ruuhkaa; kassalle ja sovittamaan pääsi heti. Ostin myssyn (70% akryyliä, ei hyvä), perhospuseron, on nätti, mutta polyesteriä, saas nähdä tuleeko pidettyä. Ehdottomasti paras ostos oli valkoinen teeppari, 100 % puuvillaa, jota tulee varmasti pidettyä. Kaikki neulejutut oli kyllä aika hirveitä, en sellasia muoveja ja kuoseja päälleni laittaisi. Yksikin muovineule S-koossa roikkui vain päällä, vaikka olen M-kokoa. Kootkin olivat aikas ihmeelliset. Liikaa hypetystä for nothing!