Ideoita lahjakortti-vihkoon miehelle!
Meillä lähestyy hääpäivä, ja koska tuntuu että kaikkea tarpeellista (ja tarpeetonta) materiaa meiltä jo 13 yhteisen vuoden jälkeen löytyy, päätin tehdä miehelleni lahjaksi lahjakortti-vihkosen.
Jokaisessa lahjakortissa on pieni, arkinenkin lupaus ja jokaisen lahjakortin saa käyttää vain kerran.
Nyt minulla on kasassa mm. seuraavia lupauksia: vapautus kotitöistä, yhteinen leffa-ilta, hartiahieronta, vapaailta poikien kanssa.
Lisää lupauksia kuitenkin kaipaisin, ideoita?
Kommentit (2)
Meillä lähestyy hääpäivä, ja koska tuntuu että kaikkea tarpeellista (ja tarpeetonta) materiaa meiltä jo 13 yhteisen vuoden jälkeen löytyy, päätin tehdä miehelleni lahjaksi lahjakortti-vihkosen.
Jokaisessa lahjakortissa on pieni, arkinenkin lupaus ja jokaisen lahjakortin saa käyttää vain kerran.
Nyt minulla on kasassa mm. seuraavia lupauksia: vapautus kotitöistä, yhteinen leffa-ilta, hartiahieronta, vapaailta poikien kanssa.Lisää lupauksia kuitenkin kaipaisin, ideoita?
Entä joku ruoan laitto juttu, kokkaat lempi ruokaa?
"Olen oikeassa" -kortti, "Ei keskustella tästä enää ikinä" -kortti, Nippu tuhmia kortteja, ja viimeiseksi "ostan sinulle lavan olutta ja lähden viikonlopuksi lasten kanssa muualle" -kortti.