Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä puhutaan yksityisistä parkkivalvojista?

Vierailija
22.09.2012 |

Sattuipa, että juttelin miehen kanssa, jonka poika on työssa yksityisellä pysäköinninvalvojalla. Poitsu oli elvistellyt sillä, että hänen ei tarvitse maksaa pysäköintimaksuja - valvontayritysten pomot peruuttavat toinen toistensa "valvontamaksuja", jos maksun on saanut tuttu.

En tiedä onko tuo totta vai ei, mutta minua alkoi hirvittää, että jos yksityiset parkkifirmat hyväksytään lailla, niin seuraavaksi ne alkaa valvoa nopeusrajoituksia sun sellaisia.

Ja silloin ei mene enää paljon aikaa, että meillä on Suomessa sakotettava suuri joukko "rahvasta" ja pìeni porukka mafiatyyppista joukkiota, joka voi hurjastella ja porsastella ihan miten vain.

Hei ihan totta. Nyt olis viimeinen hetki herätä ja sanoa noille eduskunnan päättäjille, että emme suostu tähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olin lainannut sitä. Laitoin sitten vastineen että en maksa, koska en ole sopimusta heidän kanssaan tehnyt. No ryhtyivät uhkailuperiatteella kyselemään oikean kuskin tietoja. Vastasin että mitenkäs minä voin ne antaa kun en ole auton kyydissä ollut näkemässä kuka autoa ajoi. Ps:ksi laitoin että olen yhden sakon maksanut, kun itse parkkeerasin väärin. Tuon jälkeen ei kuulunut firmasta mitään.

Olisipa perin kummallista oikeuskäytäntöä, että paikalla olemattoman sana pätisi juridisesti jotenkin, vaikka tiedän kenelle olen autoni lainannut.

Vierailija
2/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valvoisi valvojia?

Sattuipa, että juttelin miehen kanssa, jonka poika on työssa yksityisellä pysäköinninvalvojalla. Poitsu oli elvistellyt sillä, että hänen ei tarvitse maksaa pysäköintimaksuja - valvontayritysten pomot peruuttavat toinen toistensa "valvontamaksuja", jos maksun on saanut tuttu. En tiedä onko tuo totta vai ei, mutta minua alkoi hirvittää, että jos yksityiset parkkifirmat hyväksytään lailla, niin seuraavaksi ne alkaa valvoa nopeusrajoituksia sun sellaisia. Ja silloin ei mene enää paljon aikaa, että meillä on Suomessa sakotettava suuri joukko "rahvasta" ja pìeni porukka mafiatyyppista joukkiota, joka voi hurjastella ja porsastella ihan miten vain. Hei ihan totta. Nyt olis viimeinen hetki herätä ja sanoa noille eduskunnan päättäjille, että emme suostu tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään pienen ostarin parkkipaikalle mennessäni kampaajalle. Max 2h ja laitoin parkkikiekon. Kampaamokäyntini venyi hieman, kun kampaajani joutui pari kertaa puhelimeen. En tajunnut tilannetta, enkä seurata kelloa. Kun tulin autolle, oli klo 14.14 ja ikkunassani sakko. Aikani oli päättynyt klo 14.00. Kyllä harmitti, kun kampaamomaksun lisäksi tuli 40e sakko. Jatkossa mietin viitsinkö ajaa tuonne lähiöön, kun isommassa kauppakeskuksessakin on kampaamoja. Asuin ennen tuolla ja olen halunnut kannattaa tutua kampaajaa. Hän kertoikin, että on menettänyt usieta asiakkaista juuri tuon vuoksi. Eihän 2 tuntia aina riitä kampaamoajaksi. Lähsitöllä ei ole muuta parkkipaikkaa, kun kaupan edessä olevat puolen tunnin paikat!

Vierailija
4/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliset parkkivahdit kun tuntuvat keskittyneen virallisten parkkipaikkojen unohtuneisiin parkkikiekkoihin ja ylittyneisiin parkkiaikoihin samalla kun jalkakäytäville, pyöräteille, viheralueille, pelastusteille, you name it... röyhkeä ilmaisparkkeeraus valtaa alaa.

Ja kuulkaa, kyllä kunnallisillakin parkkivalvojilla on niitä "omia tapauksia", joiden rikkeisiin ei puututa, parhaasta päästä he itse.

Ja muuten, jos on pakko pysäköidä väärin, niin pysäköikääpä ihan sinne ajoradalle, kiitos! Ei se sakko sen kummempi sielläkään ole, joskin ihmettelen miksei jalkakäytävillä, pyöräteillä, puistoalueilla AJAMISTA sakottaisi sen virheellisen pysäköinnin lisäksi.

Vierailija
5/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varsinaisia HAUKKOJA!

Olen nähnyt tilanteita joissa auto on juuri tullut parkkikselle ja kuski laittanut kiekon. Nää himputin hyeenat hyökkää katsomaan josko autoilija-parka olisi vaikka laittanut vahingossa VÄÄRÄN AJAN kiekkoon! Pienessä lumisateessa näkee heti jos auto on ollut lauemmin kuin 15 min paikalla.

Niiden kanssa ei voi myöskää asioida asiallisesti, firmaan soittaminenkin maksaa mansikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi