Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän lääkäri varasi minulle tarkistusultran

Vierailija
22.09.2012 |

Aloin nyt tosissaan pelkäämään, että onko jotain vialla. Kävin siis kovien kipujen takia ultrassa viikolla 5. Ultrassa näkyi, että se ruskuaispussi on kohdussa eikä lääkäri ainakaan sanonut mitään olevan vialla.

Sitten varasi kahden viikon päähän tarkistusultran. Aloin vain miettimään, että näkikö siellä jotain olevan vialla?? Ei kai hän muuten olisi heti parin viikon päähän uutta ultraa laittanut??

Apua...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovien kipujesi takia haluaa vielä varmistuksen, kun nyt ei näkynyt mitään poikkeavaa.

Vierailija
2/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noilla viikoilla ei saa sykettä näkyviin vielä. Kumma lääkäri kun ei kertonut ja kumma sinä kun et kysynyt. Kai tajuat ettei lääkäri salaile mitään jos näkisi jotain olevan vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noilla viikoilla ei saa sykettä näkyviin vielä. Kumma lääkäri kun ei kertonut ja kumma sinä kun et kysynyt. Kai tajuat ettei lääkäri salaile mitään jos näkisi jotain olevan vialla.

Vierailija
4/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka raskaus ja olin kipujen takia paniikissa, että olisi kohdun ulkopuolinen raskaus. En sitten tajunnut kysyä mitään muuta, kun lääkäri sanoi ruskuaispussin olevan siellä missä pitääkin.

ap

Vierailija
5/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim.keskenmeno todettiin siten, että nähtiin vain se ruskuaispussi eli se vauva ei ollut kehittynyt pidemmälle. Noilla viikoilla siis voidaan lähinnä kai vain tarkistaa, että raskaus on alkanut oikeassa paikassa ja myöhemmin sitten, että siellä on jotain elävää.

Vierailija
6/6 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävit yksityisellä voi olla rahastusta vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän