Kyllä on rasittavaa, kun työpaikan rouvat alkavat tulla vaihdevuosi-ikään.
Meidän osastollamme on tällä hetkellä neljä tällaista viittäkymppiä lähestyvää naista, ja kolme heistä on aivan mahdottomia. Koko ajan lentää pientä piikkiä, mutta annas olla, kun annat takaisin, niin mökötetään viikko. Rasittavaa.
Kommentit (13)
Meidän osastollamme on tällä hetkellä neljä tällaista viittäkymppiä lähestyvää naista, ja kolme heistä on aivan mahdottomia. Koko ajan lentää pientä piikkiä, mutta annas olla, kun annat takaisin, niin mökötetään viikko. Rasittavaa.
Eläkkeelle vaan ja nuoria tilalle, eihän tuollaiset akat edes tee töitä vaan keskittyvät voihkimiseen ja muille raivoamiseen. Uutta eivät tietenkään halua opetella vaan käyttävät senkin ajan nuorempiensa haukkumiseen. Ja kotona sitten ukkokin kyllästyy ja lähtee nuoremman naisen matkaan mikä ei kyllä ole mikään ihme.
arvoisa vitun idiootti, että tulet samaan ikään itsekin ellet sitä ennen tee itsemurhaa ja sillä tavoin tee maailmaa hieman paremmaksi paikaksi.
Olen kolmekymppinen ja tajuan ihan tasan tarkkaan että vanhenen hurjaa vauhtia itsekin.
Jos olet mies, niin vedä käteen ja pakene vuorille. Miehille tulee vaihdevuodet myös.
Eläkkeelle vaan ja nuoria tilalle, eihän tuollaiset akat edes tee töitä vaan keskittyvät voihkimiseen ja muille raivoamiseen. Uutta eivät tietenkään halua opetella vaan käyttävät senkin ajan nuorempiensa haukkumiseen. Ja kotona sitten ukkokin kyllästyy ja lähtee nuoremman naisen matkaan mikä ei kyllä ole mikään ihme.
jonka mielestä tämä vastaus oli sarkastinen...
jonka mielestä tämä vastaus oli sarkastinen...
ja ei minulla vielä ole vaihdevuodet.
Vaikak tuossa olisikin sarkasmia edellä, niin minä koulutan meillä uudet työntekijät. Ihan pomon (joka on mua paljon nuorempi) sekä aikaisemmin kouluttamieni pyynnöstä.
että sanotaan, kuinka he käyttävät aikansa muiden haukkumiseen, ja tämä aloittajahan täällä nimenomaan käyttää aikaansa näiden 5-kymppiä lähestyvien haukkumiseen.
en ole törmännyt itsessäni moiseen, enkä yli 50 v kollegoissani.
toiset vaan on syntymäkusipäitä, eivätkä tajua että itse olevat siinä tilanteessa joskus, jos nyt niin "vanhaksi" elävät.
t 50 v
Jos joku huomauttaa työn laadusta, lähtee mamma sairauslomalle välittömästi. Kun ei vaan jaksa, kun on nää ruuhkavuodet!
Meillä nousi varsinainen sota, kun syyslomaviikko ei enää olekaan koululaisten vanhempien etuoikeus vaan myös lapsettomat tai yli 50v sai valita sen lomaviikoksi. Jo nyt muutama mamma sanoo, että hakee saikkua siksi viikoksi ja pomo ilmoitti, että työterveys antaa sillä viikolla vuorokauden kerrallaan työkyvyttömyysaikaa, joten kannattaa miettiä.
Meillä nousi varsinainen sota, kun syyslomaviikko ei enää olekaan koululaisten vanhempien etuoikeus vaan myös lapsettomat tai yli 50v sai valita sen lomaviikoksi. .
äiti/isä haluaisi pitää lomaa syyslomaviikolla? Onko tuo joku ammattikusipäitten tempaus että ollaan mahdollisimman hankalia, ettei toisten arki vaan helpottuisi? Itse en koskaan lapsettomana halunnut pitää noina koulujen pakkoviikkoina lomaa tietenkään, onhan se nyt ihan itsestäänselvyys että asiat ja tilanteet menee tärkeysjärjestykseen ja ne pitää lomaa ketkä sitä tarvitsee. Helvetillinen työpaikka jos tuollaista kiusaa pitää tehdä.
kauheata että töissä on eri-ikäisiä ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissaan. Minusta se on vaan rikkaus että samassa tiimissä on esim lapseton vastavalmistunut sinkku, pienten lasten äiti/isä, keski-ikäinen ja eläkkeelle jäävä. Itse ainakin yritän ammentaa sitä elämänviisautta joita monissa vanhemmissa ihmisissä on.
Eri asia tietysti jos hormonaalisista syistä on ihan mahdoton. Siihe voi hankkia apua ja meillä ainakin on keskusteltu noistakin asioista ihan avoimesti.