Mistä paitoja, jotka eivät näytä teltoilta?
Tuntuu, ettei muunlaisia paitoja nykyisin kaupoissa olekaan, kuin näitä teltta-mallisia. Mistä saisi sellaisia paitoja, jotka olisivat rintojen alta ommeltu paremmin muotoon? Musta tulee ihan läskin näköinen noissa nykymuodin paidoissa...
Kommentit (4)
mistä etsit paitojasi?
No just kävin Vero Modassa ja Henkkamaukalla. Kaikki paidat sellaista suoraa, tasapaksua, löysää mallia.
tyttärelläni on just noita telttoja, olen samaa mieltä ap:n kanssa. Nää teltat ovat sellaisia A-linjaisia tai sitten pussittavia joissa on jokin resorin tyyppinen tai kuminauha helmassa.
Nämä A-linjaiset ovat kuin äitiysvaatteita, itse ainakin näytän niissä 5 kiloa painavammalta, tai sellaiselta että haluan peitellä keskivartaloa koska siinä olisi läskejä. On minulla pieni pömppis mutta pallean kohdalta olen ihan hoikka, joten teltta ei ole minulle eduksi.
Kyllä vartaloa myötäilevästi leikattuja paitoja löytyy hyvinkin ainakin hieman kalliimmista merkkivaatteista. Itsekin käytän aina sellaisia, koska olen isotissinen ja -peräinen tiimalasikroppainen, ja jos vaate on vyötäröltä löysä näytän siltä kuin olisin yhtä iso kuin lanteilta ja tisseistä koko matkan, eli läskiltä. Ostin juuri Baslerin valkoisen aivan upeasti istuvan paitapuseron itse, muiat suosimiani merkkejä on Bogner, 0039 Italy, Peter Hahnin postimyynnistä niiden oman merkin paidoista monet on myös hyviä.
mistä etsit paitojasi?