Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luopuisitko autopaikasta tässä tapauksessa

Vierailija
13.09.2012 |

Asun vuokralla ja minulla on autopaikka ja maksan sen kuukausittain mutta ei autoa tällä hetkellä. Ajatus hankkia auto vuoden sisällä.

Parkkipakkoja on niukalti ja nyt tulossa taloon uudet asukkaat joilla auto ja ei vapaita paikkoja. Onko minun velvollisuus luopua autopaikasta.

Tiedän että autopaikan saanti on mahdotonta sitten kun ostan auton jos nyt paikasta luovun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin kk kerrallaan ennen omaa autoa.

Vierailija
2/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä asut vuokrallakin, niin silloinhan autopaikka on ns. kuulunut vuokrasopimukseesi, eikö? Eikö mahdollinen paikasta luopuminen olisi näin ollen vuokraisännän asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte käyttää paikkaani sen aikaa ja etsiä samalla uutta. Kun hankit auton, käyt sitten sanomassa että nyt minulla on se auto ja tarvitsen paikkani takaisin.

Vierailija
4/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta talonyhtiön säännöissä saatetaan sanoa myös, että jos auto ei ole parkkipaikalla jotain tiettyä määrää päiviä kuukaudessa, oikeuden parkkipaikkaan menettää. Siinä voidaan sanoa myös, että vuokralaiset joutuvat luopumaan oikeudestaan jos osakkaat haluavat parkkipaikan tai että osakas, joka ei itse asu taloyhtiössä, joutuu luopumaan parkkipaikasta yhtiössä asuvan osakkaan hyväksi, vaikka vuokralainenkin haluaisi paikan pitää.

Eli aika oleellista on lukea yhtiöjärjestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi