Olen saamassa tytön. Miten on eronnut pojista?
Pari poika löytyy ja mietin, että mitähän keskiverto tytön kanssa sitten odottaa. Onko jo vauva-ajassa mielestänne eroa?
Hiusten letittäminen pitäisi harjoitella ja muita tyttöjuttuja...huoh.
Kommentit (10)
Vauhti ei ole niin kova,mutta joka asiasta vängätään..
näyttäisi kuuluvan poikien elämään. Tyttöjen kanssa saa varautua jo pienestä asti kaikenlaisiin sosiaalisten tilanteiden muuttumisiin.
Vauhti ei ole niin kova,mutta joka asiasta vängätään..
Eipä tuo nyt muuten eroa. Letittämisen ehdit opettelemaan myöhemmin, harvoin ihan vauvoilla on niin pitkiä hiuksia, että lettejä tarvitsee vääntää.
näin tytön ja pojan äitinä.
Loput erot ovat lähinnä luonteesta tms. riippuvia ja nehän näkeekin vasta sitten kun lapsi kasvaa.
tyttöjen kans sit saa vääntää ties mistä.
Vauva-aikana saatte lahjaksi kaikkea epäkäytännöllistä kuten söpöjä tossuja, mutta ei se haittaa. MEkkoja tulee myös tuutin täydeltä :-)
Myöhemmin tulee prinsessavaihe ja sitten onkin täysi työ yrittää saada neidille tuulipukua päälle. Muuten riippuu tosi paljon tytöstä. Meidän tyttö on toooooosi paljon vilkkaampi kuin poika ja rakasti jossain vaiheessa kaikkia työkoneita.
vaikkakin vilkkaampi ja räiskyvämpi. Tyttö on ollut alusta saakka rauhallisempi, mutta paljon juonikkaampi. Tosin luulenpa, että poika ei ole ekaluokkalaisena ihan niin itsenäinen kuin mitä meidän tyttömme oli, tarvitsee äitiään enemmän kuin tyttömme.
Ja vieläkään en ole saanut tyttöni hiuksia letittää, koska näppäränä neitokaisena haluaa tehdä sen itse. Nyt tokaluokkalaisena vieläpä osaa tehdä sen hyvin itse. Antaa kyllä tätinsä letittää hiuksiaan, mutta vain harvoin saa äiti niihin koskea:)
Mutta loppujen lopuksi ei sukupuolella ole väliä, jokainen on oma yksilönsä. Tiedän kyllä rämäpäisiä tyttöjä ja rauhallisia poikiakin.
tyttö 'pistäisi siinä mielessä paremmaksi'. Mites vauva-aika, ovatko ihan samanlaisia? tai tietysti luonne-erot, mutta...
ja on tytöt yleensä rauhallisempia noin fyysisesti.
Eipä tuo nyt muuten eroa. Letittämisen ehdit opettelemaan myöhemmin, harvoin ihan vauvoilla on niin pitkiä hiuksia, että lettejä tarvitsee vääntää.