Blogit ja keikistelykuvat
Mun mielestä on huvittavaa miten tuntuu et jotkut bloggaajat bloggaa ihan vaa sen takia et sais peräänsä kunnon "fani"laumat jotka ihkuttelee jossai facebookis jokasta bloggaajan ihkua uutta kuvaa yms :D Siis mun mielestä on hieman jo noloo miten jotkut nimeltämainitsemattomat bloggaajat ottaa kunno överiherutuskuvii aina itestää ja sit ollaa lätkimäs niit ekaks facee ja laitetaa viel blogiiki et kaikki varmast näkee :D Siis tarkotan näit ihkui shortsikuvii mis puol persettä paljaana, alushousut jalas otettu kuva tms :D Hei c'moon onha se toki hyvännäköstä nuorilla naisilla jne, mut a. näyttää pienelt huomionkeräämiseltä b. tuntuu ettei osaa sit itsestää ottaa ees hyvännäkösiä kuvia ilma pientä heruherua :D Anteeks tää avautuminen, ärsyttää vaa ku jotkut bloggaajat pääsee helvetin vähällä sillä et ne on hyvännäkösiä, laittavat kerran viikos jotai nellykollaasii ja arvontaa tulemaa ja ehkä just ja just jonku minipostauksen. Kyl mun mielestä pitäs vähä enemmä panostaa jos haluaa sitä blogia pitää siel top 20 joukos blogilistas ja ei tee enää sen blogin etee melkeimpä yhtään mitään. Kyl mä annan arvostukset niille bloggaajille ketkä jaksaa huomioida lukijoita, ja etenki pitää sitä blogia yllä kokoaika, ei millään samanlaisilla vanhoilla jutuilla kokoaika. Toivon mukaa ne bloggaajat saa palkan työstään ketkä sitä tekeekin eikä ne ketkä päässy vaa tuurilla tohon asemaan et on iso lukijakunta mut ei edes huolehdi blogistaan.
Kommentit (3)
ja opettele kirjoittamaan
Ap, opettele tekemään edes kappalejakoja. En jaksanut lukea vuodatustasi loppuun.
bloggaajat ottaa kunno överiherutuskuvii
Tirsk*
ja opettele kirjoittamaan