Parhaat talvirukkaset?
leikki-ikäiselle,yli kolmevuotiaalle olen hankkimassa talvirukkasia. Pakkaskeleille parhaat ovat olleet Remu-topparukkaset, joihin mahtuu vielä villalapanen sisään.
Loskakeleille pitäis olla vedenpitävät, oliskohan Reimatec+ rukkaset hintansa väärti? Ne olivat todella paksut kun kaupassa niitä hypistelin, ja hintavat, n.30e..... Kokemuksia?
Kommentit (6)
Mun kokemuksien mukaan kannattaa ennemmin ostaa tuolla hinnalla vaikka muutamat Jonathanit. Eivät pidä täydellisesti vettä, mutta päälle voi sit pahimmilla loskakeleillä vetää kurahanskat. Elsa Pitkäset on myös hyvät pakkashanskat ja samoin Rasavillit.
tähti-Jonathanit vettä pitää. Stadiumin Everest-rukkasia on myös kehuttu, muistaakseni jossain blogissa.
Itse valitsen värin mukaan ja vettä täytyy myös pitää.
Pitää katsella niitä Rasavil-rukkasia, ne tais ollakin ne eikä Remut mitä meillä oli viime talvena.
Stadiumissa voi myös käydä pyörähtämässä kun se on tuossa lähellä.... Ja jos ostais numeroa isommat kurarukkaset vielä loskakeleille!
Ap
kokemuksella on kokeiltun kalliit ja halvat ja parhaat on olleet 6e Ciraf thinsulatet.
Lämpö ja kosteus pysyvät poissa ja voi ostaa parit jos pinta kastuu.
Tilasin Rasavilshopista peukalopotit ja välikausirukkaset, ja lisäksi välikausipuvun ensi kevääksi, kaikki olivat puoleen hintaan... En viittiny pelkkiä rukkasia tilata kun toimituskulut oli 7,90e.
Ap
Ps. Reimashopista voi nyt tilata ilman toimituskuluja, sieltä lähti haalari tilaukseen!
Yylös