Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uuden tiskikoneen osto - suosittele merkkiä

Vierailija
06.09.2012 |

13 vuotta vanha tiskikone hajosi ja tuttu korjaaja sanoi, että siihen tuskin enää saa varaosia. Uuden osto siis edessä.

Suositelkaa hyvää tiskikonetta. Edellisessä on ollut erilaisia ohjelmia, mutta oikeasti olen käyttänyt niistä vain kahta. Pesen kaikki astiat samaassa koneellisessa ja mieluusti en haluaisi joutua huutelemaan niitä etukäteen, vaan olisi hyvä kun ne voisi latoa sellaisenaan koneeseen ja odottaa koneen sitten tekevän kaiken (edellinen kone toimi näin).

Hinta - olisi hyvä kun se olisi edullinen, mutta ei se nyt niin jeesuksen tarkkaa ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut tosi tyytyväinen. Pesutulos hyvä, roskasihti metallia muoviverkon sijaan, ja käyntiääni todella hiljainen.

Vierailija
2/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras, mutta ei edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osta se, jossa on suurin vedenkulutus. Pesutulos on paljon parempi kuin niillä koneilla, jotka yrittää pestä astiat litralla vettä.

Vierailija
4/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele, Miele ja Miele. Miele on kodinkoneiden Mersu.

Äänetön, hyvä, useita toimintoja (joita myös käytän), ajastin ja oma yläritilä sosimille!

Mutta halvallakin ehkä saat jonkun hyvän

Vierailija
5/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap.

Ja joo, olen jossain määrin miettinyt tuota vedenkulutusta. Että mikä sen suhde huuhtelutulokseen ja rasvankäsittelyyn on.

Vierailija
6/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap. Ja joo, olen jossain määrin miettinyt tuota vedenkulutusta. Että mikä sen suhde huuhtelutulokseen ja rasvankäsittelyyn on.

Olen itse sitä mieltä, että on sen arvoista.

Uskon, että kestää pitkään.

Jos kone käy 1-2 päivässä, niin kyllä silloin kannattaa satsata. Jos konetta käyttää 1 viikossa tms., sitten kannattaa jo harkita 300-400 euron konetta. Miele kestää kulutusta.

Vierailija
7/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta sitten. Tää hinta sisälsi entisen koneen poisviennin, kuljetuksen sekä asennuksen. Ei kova hinta mielestäni.