Miten usein syöt pizzaa, hampulaista, kebabia, tms roskaruokaa?
Kommentit (8)
tosin, samoin kuin tuossa edellä joku mainitsi, en miellä itse tehtyä hampurilaista roskaruuaksi, jos pihvi on tehty vähärasvaisesta jauhelihasta ja sämpylänä käyttää muuta kuin ihan valkoista "pullasämpylää". Muutenkin itse tekemällä voi vaikuttaaa kaikkien aloituksessa mainittujen ruokien terveellisyyteen.
enkä pidä sitä roskaruokana. Itse tehdään pizzat. Noista hampurilaisista en oikein välitä ja kebabbia suorastaan inhoan.
En pidä noita hyvin tehtyinä minään roskana.
tulee ihan älyttömästi roskaa.
Mieti nyt vaikka joku mäkkäriateria koko perheelle. Jäljelle jää kassillinen roskia.
tosin, samoin kuin tuossa edellä joku mainitsi, en miellä itse tehtyä hampurilaista roskaruuaksi, jos pihvi on tehty vähärasvaisesta jauhelihasta ja sämpylänä käyttää muuta kuin ihan valkoista "pullasämpylää". Muutenkin itse tekemällä voi vaikuttaaa kaikkien aloituksessa mainittujen ruokien terveellisyyteen.
mitä lie feikkejä niissä aina jonottaa.
Mäkkiä n. 4 x kk, ei joka kerta koko ateriaa, välillä esim. pelkkä hamppa
Pizzaa ehkäpä kerran kuussa.
Ei kebabia ollenkaan.
varmaan 1-2 kertaa kuussa. Koko perhe tuolloin syö vastaavasti. Joskus tulee buumi ja haettua viikonloppuna, mutta useimmiten ei jaksa vaivautua paikan päälle.
Tässä unohtu yks aika merkittävä seikka. Nimittäin se, onko työpaikalla ruokala. Jos ei olisi, tulisi ehkä toisinaan käytyä viikollakin hampurilaisella tai kebabilla ihan lounaalla.
Syön jotain noista n. kerran kuussa.