Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 20 vuotias rakastua oikeasti?

Vierailija
31.08.2012 |

Tarkoitan siis, että voiko tuon ikäisen rakastumisen ottaa vakavasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar.

ps. kysymykseen ei kai tarvinne vastata.

2/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rakastuin palavasti 15 vuotiaana ja vielä vajaan seitsämän vuoden jälkeen rakastan edelleen palavasti sitä samaa tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian täytän 32v, ja saman miehen kanssa olen edelleen. Olemme naimisissa, meillä on kaksi lasta. Ja rakastamme toisiamme vieläkin. Ajatella :)

Vierailija
4/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän on kypsä rakastumaan vasta täytettyään 30v.

Vierailija
5/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti oli 15 kun tapasi isäni ja edelleen onnellisina yhdessä. Tiedän erään avioparin jotka ovat 6-vuotiaina kysyneet koska he saavat mennä naimisiin. He viettävät tänävuonna 12-vuotis hääpäivää, kun menivät heti täysi-ikäisinä naimisiin, ja onnellisilta vaikuttavat...

Ihan yhtälailla ei voi olettaa että jos 4-kymppinen rakastuu niin se on aina vakavaa.

Vierailija
6/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että 30-vuotias vasta olisi kypsä rakastumaan ei mielestäni pidä paikkaansa. Mutta 30-vuotias voi olla kypsempi ratkaisemaan suhteen erimielisyyksiä tai elämään niiden kanssa. Teini-iän reippaasti ylittäneiden suhde saa myös enemmän tukea läheisiltä. Nuorten suhteiden ei oleteta pysyvän kauaa pystyssä. Tämä asenne ei ole reilu, vaikka hyvin tavallinen. Oli kyse minkä ikäisten suhteesta hyvänsä, niin fiksuuteen ja reiluuteen kannattaa pyrkiä ja kannustaa. Nuorena opitaan säännöt kuinka parisuhteessa toimitaan.

Vierailija
7/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana en itse siihen ainakaan edes enää pysty! :( ( +35v)

Vierailija
8/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa takana yli 25 vuotta ja näillä mennään "kunnes kuolema meidät erottaa" kuten pappi uhkaili..;))

Vierailija
9/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin eilen, että alle 30 vuotiaan aivot kehittyvät vielä. Eli sitä ennen ei saisi seurustella.

18-20 vuotiaita ei saa päästää muuttamaan pois kotoa ja heillä on oltava tiukat kotiintuloajat.

Vierailija
10/10 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen saman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi