Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle laihdutusruokia!

Vierailija
28.08.2012 |

Jelppikää nyt kun en keksi enää mitä söisin :( Olen laihduttanut ihan menestyksekkäästi jo 10 kiloa, mutta ruuat alkaa tympiä. Haluan syödä sekä lounaalla että päivällisellä ihan kunnon ruuan, ja lisäksi syön aamupalaa, iltapalaa (ja joskus välipalan). Ratkaisuni on ollut vähentää hiilarit käytännössä kokonaan noista lämpimistä ruuista pois, koska sillä saa helposti kalorit alas. Nyt alkaa kuitenkin tympiä tämä kanaa+wokvihanneksia, kalaa+wokvihanneksia, kanaa+hernemaissipaprikaa, kalaa+hernemaissipaprikaa jne. yhdistelmät.

Siis jos sulla on antaa vinkkejä maukkaisiin ruokiin päivän pääaterioille, niin otan niitä ilolla vastaan!

Kiitti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. En siis karppaa, syön kyllä hiilareita mutta lähinnä vain täysjyväruisleivässä ja hedelmissä jne. Karppausinfosta olen katsellut ruokaohjeita, mutta niissähän taasen sitten läträtään sen rasvan kanssa, mikä ei sovi mulle koska en ole ketoosissa.

Oisko lisäideoita?

Vierailija
2/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen ruoka,mitä syöt. Oletko huomannut,että nyt on loppukesä ja tuoreet kasvikset parhaimmillaan? Sä vedät vokkivihanneksia ja hemapaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko peesata edellistäkin.

Mä oon syönyt nyt aivan hullun lailla uusia perunoita, porkkanoita, paprikaa, sipulia, herkkusieniä, kesäkurpitsaa, herneitä jne. Kaikkea ihanaa tuoretta!

Ja hei, olikos ap sun listalla salaatteja? Niitä mä syön todella paljon.

Vierailija
4/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vähäkalorisia, vaikka laittaisitkin perunaa. Esim. kalakeitto, jauhelihakeitto paistijauhelihasta, hernekeitto, kaalikeitto, kesäkeitto, minestronakeitto. Laita mukaan paljon juureksia ja mausta esim. tomaattipyreellä ja valkosipulilla (jauhelihakeitto ja kaalikeitto jne)

Salaatit on myös hyviä, fetasalaatti, kanasalaatti, katkarapusalaatti, kinkkusalaatti, tonnikalasalaatti.

Sosekeitot on myös kevyitä juureksista! Ovat ihanaa ja maukasta syötävää, kannattaa kokeilla.

Kannattaa myös vaikka paistaa viikonloppuna rasvaton pihvi, esim. lehtipihvi/paksusisäfilepihvi ja sen kanssa vaikka esikeitettyä ja paahdettua parsaa/ kukkakaaliperunamuusia/salaattia jne.

Vierailija
5/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erilaiset keitot tietenkin. Niihin ei ole pakko laittaa perunaa.

Sekä ns. tavalliset että sosekeitot.

Entä se karppaajien suosima kukkakaalimuusi? Sen kanssa voi syödä esim jauhelihakastiketta tai sienikastiketta.

Munakas on tosi hyvä ateria. Lisukkeita vaihtelemalla siitä saa vaikka mitä versioita.

Vierailija
6/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko karppaajat syödä kaalia? Ihan tosi hyvää ja täyttävää on paistettu kesäkaali-jauheliha/soijarouhe -tomaattimurska -porkkana -pata! Paljon chiliä ja pippuria! Syön tätä usein, vaikken laihdutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi