Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä huijaussivusto? transactions

Vierailija
27.08.2012 |

http://transactions.nu

Sähköpostiin oli tullut viesti, että voin lunastaa eurolla 25 euron lahjakortin hm:lle. Luottokortilla pitäisi maksaa. Ehdot kun luin niin paljastui, että he ovat sitten 14 vrk jälkeen veloittamassa 40 euroa/kk kortilta. Hmmmm....missään ei kerrota mitä vastinetta rahoilleen saa. Tai joo, oli siellä että paljon ETUJA. Onko kellään kokemusta??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jouduit kuolettamaan pankkikorttisi? Suljitko siis tilin ?

Vierailija
2/19 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on...
Itse olen onnistuneesti ostanut kännykät ja kamerat eurolla tai halvemmalla.

Minua siis EI ole huijattu.

Jos jokin epäilyttää, niin luen että mihin olen sitoutumassa.
Olennaista on, että LUKEKAA ne KÄYTTÖEHDOT!!! 

jotta tiedätte mihin sitoudutte.

Yleinen käytäntö vastaavissa tapauksissa:
- Jäsenyys maksaa normaalisti esim 40€/kk

- Kokeilujäsenyys on poikkeuksellisesti vain 1€ ja vain 14pv ja sisältää lahjan (esim case lego / puhelin / kamera / ruuvinväännin)

- Lahjat lähetetään monesti vain min. 7pv mukana olleille.

- Eli peruuta kun olet ollut mukana jo viikon, mutta selkeästi ALLE 14pv, ettei mene se "normaali maksu".

Muuta tietoa:

- Todennäköisesti joudut vielä lähettämään kuvan jostain laskusta todistaaksesi asuvasi ko. asunnossa.

- Saa toki peruuttaa jäsenyyden aikaisemminkin, mutta ei sitten saa lahjaa

- Teknisistä syistä johtuen alle 1vrk sisällä ei kykene peruuttamaan.

- Heti kun pystyt, selvitä miten irtisanoutuminen tapahtuu, ettei jää viime hetkeen.

- Lue ne ehdot ja tee vaikka omat muistiinpanot.

Vielä kerran, tämä oli vain esimerkki ja joissain palveluissa käytännöt voivat olla erilaiset. Eli siis vielä kerran:

LUKEKAA ne KÄYTTÖEHDOT!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei auttakaa jouku!! Miten helvetti pääsen irtisanoutumaan tuolta transaction.nu   kun ei suomen sanaa ole tililtä meni 49euroa tänä aamuna!!!

Vierailija
4/19 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tein tuon h&m jutun joka maksoi 15centtiä ja piti saada 25e lahjakortti, nyt tiedän , että se on huijaus eikä sitä pysty peruuttamaan, mutta maksoin sen visa electronilla niin lähteekö sieltäkin noin vain se 49e kuukausimaksu, vai päteekö vain luottokortteihin? 15centin maksu näkyy kyllä tilillä

Vierailija
5/19 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne tarjoo mulle ja muille denoille 20kympin vodkapulloa 0.75 senttiii pitäiskö ostaa ja liittyä 7 päivän jäseneks?Kuinkakohan nopeesti tuo pullo saapuu?Ei oo ku euro tilil ja mieluummin joisin tuon vodkan kuin yhen bissen!

Vierailija
6/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä ottako näiltä lahjuksia vastaan,ne vaatii joskus peruutuksessa englantia,saksaa espanjaa tai muuta kieltä,ja sitäpaitsi ne ei vastaa puhelimeen eivätkä textiviesteihin ja laskuttavat jopa 60e/kk ja eivät anna periksi ennen kuin otat yhteyttä kuluttaja asiamieheen tai poliisiin. Tämä on se bisnes mitä he tarvitsevat... kuin kala joka lähestyy matoa,kalan kunniaksi sanottakoon ettei se saa vihjettä niinkuin ihminen jonka ahneutta käytetään syöttinä.Tulee maksamaan se "edullinen hankinta kymmenkertaisesti" mitä olisit saanut vaikka osamaksukorot maksamalla,myös takuun mitä näissä ei ole.

Vierailija
7/19 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin ihmisiltä pitäisi estää pääsy nettiin, ihan oman itsensä vuoksi...

"After the trial, your membership will automatically be activated, unless you have terminated it. We will then withdraw 299 dollars every 30 days (equivalent to 9.96 kr. / Day) until you cancel your subscription."

Ei ole paha, vain 299 dollaria kuukaudessa!

Vierailija
8/19 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mitenkähän se irtisanominen onnistuisi???  Minä menin maksamaan sen 0.75 eur ja nyt pulassa!!!! Kortti kuoletettu toki heti, kun tajusin tulleeni huijatuksi!!!

Sähköpostia olen lähettänyt, mutta ei oikein tuota tulosta! Entä jos vaihtaisin s- postiosoitteeni   auttaisikohan??? 

Vierailija
9/19 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huijattu!

Miten jouduit kuolettamaan pankkikorttisi? Suljitko siis tilin vai?

Multakin meni 40e, vaik ostin H&M:n 25e lahjakortti 75 sentillä. Nyt kaduttaa.

Vierailija
10/19 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin lapsilleni lego-joulukalenterit jotka maksoin 75 senttiä kappaletta enkä niitä saanut.Toisekseen he veivät rahat 40e tililtäni heti 14 päivän kuluttua ja kun tutkin asiaa tämä ei olekaan nettikauppa vaan seurapalvelu.Ja toisekseen mistään ei pysty peruttamaan jäsenyyttä

Vierailija
11/19 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä peruutus onnistui kun en itse löydä mistään puh.nro enkä osoitetta?Ostin nimittäin lapsilleni lego-joulukalenteri 75senttiä kappale enkä niitä koskaan saanut.Toisekseen 40e piti mennä vasta 30päivän kuluttua mutta ne menivätkin jo 14päivän jälkeen ja nyt yritän saada ne takaisin ja jouduin kuolettamaan pankkikorttini

Vierailija
12/19 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä peruutus onnistui kun en itse löydä mistään puh.nro enkä osoitetta?Ostin nimittäin lapsilleni lego-joulukalenteri 75senttiä kappale enkä niitä koskaan saanut.Toisekseen 40e piti mennä vasta 30päivän kuluttua mutta ne menivätkin jo 14päivän jälkeen ja nyt yritän saada ne takaisin ja jouduin kuolettamaan pankkikorttini

Vierailija
13/19 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://nettis.info/1_5_Ohjeita-ja-tietoja.html

Lukekaat tuo, eivät nuo sivusto ole huijausta vaan perustuvat pikku präntteihin, ja niissä on selvästi ilmoitettu että palvelu maksaa esim 40e/kk

Vierailija
14/19 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kallis

Vierailija
15/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viedää 40 euroo tililtä. Eikä irtisanominen onnistu.Pitää osata sujuvaa englantia. Mitä voin tehdä??

Vierailija
16/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:40"]Tiedoksi jos luotto yhtiöllä on Windows serveri käy niin kuin minulle kyseessä suomessa toimiva liikepankki ja ulkolainen luottoyhtiö kuoletin korttini ja pyysin uuden. Kaveri joka toimisuojatun com osoitteen takana Fuengirolassa haki uuden luottokorttini numeron ja laskutti ennen kun minulla oli ko. uutta korttia tullut ja tämä kortin uusiminen tapahtui minulla kolme kertaa ja kaverilla oli uuden kortin numerot aina ennen kuin sain itse korttia. Sen jälkeen vaihdoin luottoyhtiötä, niin siihen loppui rahastus. Tein asiasta rikosilmoituksen, mutta Suomen poliisilta tuli vastaus että he eivät voi selvittää tätä asiaa Espaniassa
[/quote]
Höpö höpö

Vierailija
17/19 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin saanut kyseisen viestin, koska olen joskus arvontaan osallistuessani antanut yhteystietoni käytettäväksi markkinointiin kolmansille osapuolille. Kyseinen viesti tulee kaikille postitus listaan kuuluville/joutuneille.

Kyseinen "etu" on hyvin yleinen markkinointi kikka, jolla turhan sinisilmäisiä kuluttajia saadaan erehdyksessä sitoutumaan vastaavanlaisiin maksullisiin jäsenyyksiin.

Kyseisessä tapauksessa ostoehdoissa sanotaan, että sinulla on oikeus etuun, joka kuitenkin vaihtuu jatkuvasti ja ei välttämättä enään olekaan se 25€ arvoinen hm-lahjakortti. Joskus nämä edut pitävät kutinsa ja joskus taas ei.

Sinänsä kyseessä ei ole huijasviesti eli jotain saa takaisin sille euron summalla mutta itse en näihin enään ole koskenut, sillä peruuttamisesta aiheutuu usein paljon vaivaa. Monasti on joutunut käymään pitkän s-postittelun esim. englanniksi ennen kuin asia on hoitunut. Aina olen kyllä saanut jäsenyydet peruutettua ja jonkinlaaiseen etuun päässyt käsiksi mutta arveluttavia ovat aina

-TarkkaTäti-

Vierailija
18/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan poistua transaction.nu :sta. Olen pyrkinyt siitä jo kauan sitten ilmoittamaan. En maksa mitään rahaa. Lähettäkää sähköpostiini vahvistus poistumisestani.

Vesa Vainio, p.0502147, m-l.ve@luukku.com

Vierailija
19/19 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi jos luotto yhtiöllä on Windows serveri käy niin kuin minulle kyseessä suomessa toimiva liikepankki ja ulkolainen luottoyhtiö kuoletin korttini ja pyysin uuden. Kaveri joka toimisuojatun com osoitteen takana Fuengirolassa haki uuden luottokorttini numeron ja laskutti ennen kun minulla oli ko. uutta korttia tullut ja tämä kortin uusiminen tapahtui minulla kolme kertaa ja kaverilla oli uuden kortin numerot aina ennen kuin sain itse korttia. Sen jälkeen vaihdoin luottoyhtiötä, niin siihen loppui rahastus. Tein asiasta rikosilmoituksen, mutta Suomen poliisilta tuli vastaus että he eivät voi selvittää tätä asiaa Espaniassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan