Mun suhteessa oleva ex lähetti mulle viestin
Että olen hänen elämänsä tärkein ihminen ja hän rakastaa mua vieläkin. Meidän suhteesta on 5v aikaa, mulla on lapsi toisen miehen kanssa. Erottiin kun mies lähti toisen matkaan. Nainen on jo muutamaan otteeseen vaihtunut, ja Hän sai nyt jonkun naisen kanssa lapsenki.
Mua säälittää toi mies kun se ei osaa päättää. Ei vieläkään.
Rakastin häntä silloin tosi paljon ja otin eron kovin raskaasti, mutta tiesin jo silloin et kyseinen ex ei tule olemaan mn lapsien isä. Ero oli siis vain ajan kysymys.
Rakastan tuota exää vieläkin, mutten ikinä palais hänen luokseen. Pidän mun aviomiehestäni kovasti, mutta intohimoista meidän rakkaus ei ole. Seksikn on parempaa kuin exän kanssa.
En tiedä miksi halusin jakaa tämän teidän kanssa.
Ps. En vastannut viestiin, vaikka minusta on kiva saada niitä sillointällöin.
Kommentit (4)
No siksi kun tietää että se hivelee sun itsetuntoas ja sekoittaa sun ajatuksia nykyiseesi eli hän tietää takuuvarmasti heikentäväsi sun ja aviomiehsi välejä.
Tarkoitus on että te eroaisitte, niin hän saisi näyttää muille että hankala säkin olet, ei sun kanssa kukaan oikeesti kestä.
Älä avaa niitä tekstejä, älä avaa, älä lue. Mennyt on mennyttä.
Kuulostaa tosi paljon myös mun exältä! Oiskohan lie sama tapaus? Alkaa M kirjaimellä...
Kuulostaa tosi paljon myös mun exältä! Oiskohan lie sama tapaus? Alkaa M kirjaimellä...
T. Ap