Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

reunapehmuste pinnasänkyyn

Vierailija
24.08.2012 |

Elikkäs olisin jostain tilaamassa, mutten oikeen osaa päättää minkä tilaisin tässä on muutama kiva, mikä teistä on noista nätein? ja saa toki linkittää jotain mitkä ovat teistä kivoja=)

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/5403/pl

http://www.rokkibeibi.com/vauvan-peitot/715-reunapehmuste-stars.html

http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=%2FSh…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kolmannella lapsella ollenkaan, tiellähän se vain oli!

Vierailija
2/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet maksamassa pinnasängyn pehmusteesta 42 euroa? No, tapansa kullakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö voisi olla vaikka tyynyjä?

Vierailija
4/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no meillä se oli oikein tarpeellinen esikoisella joka tunki käsiään ja jalkojaan ja millon mitäkin pinnojen väliin ja joo maksan kyllä, onko se joltakin pois? olisin nyt vain halunnut kuulla mielipiteitä, että mikä olisi kivannäkönen mutta ei sitten:(

Vierailija
5/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli siis ap

Vierailija
6/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no meillä se oli oikein tarpeellinen esikoisella joka tunki käsiään ja jalkojaan ja millon mitäkin pinnojen väliin ja joo maksan kyllä, onko se joltakin pois? olisin nyt vain halunnut kuulla mielipiteitä, että mikä olisi kivannäkönen mutta ei sitten:(

Jos minun pitäisi omalle lapselleni valita noista joku, ottaisin ekan tai tokan. Varmaankin mieluiten sen ekan.

Vierailija
7/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perus valkoinen, sopii pussilakanoihin. Oli sitten kuinka kirjavat tahansa. :)

Vierailija
8/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen noita vähän katsellut ja tuolla olisi vaikka mitä kivoja, otin tuohon vain muutaman esimerkin:) mutta itse olen jotenkin kovin ihastunut tuohon tähtikuvioiseen:)

ap

Vierailija
9/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin monta lasta kuollut/tukehtunut niihin.

No, ite olen silti käyttänyt, musta ne on kivat. Mulla oli ulkopuoli valkoinen ja sisäpuoli beige, sopi hyvin kaikenlaisten lakanoiden kanssa. Kirppareilta saa toki n. 5 eurolla....

Vierailija
10/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten kakkosesta. Meilläkin oli kyllä reunapehmuste käytössä pitkään. Ei ollut mielestäni ollenkaan turha.

Vierailija
11/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon muka voi tukehtua?

Vierailija
12/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelin vielä katsoa jos vaikka huutiksesta löytyisi kivoja, mutta onhan noita kiva katsella:) ja jos tuommoisen hyvin laittaa kiinni niin ei semmoiseen kyllä kovin helposti voi tukehtua? Meillä siitä ainakin oli esikoisen kohdalla vain hyötyä:)

ap

Vierailija
13/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin monta lasta kuollut/tukehtunut niihin.

No, ite olen silti käyttänyt, musta ne on kivat. Mulla oli ulkopuoli valkoinen ja sisäpuoli beige, sopi hyvin kaikenlaisten lakanoiden kanssa. Kirppareilta saa toki n. 5 eurolla....

Ja lakanat. Voi kai niihin yhtä hyvin tukehtua.

Vierailija
14/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihotegtona oli joko kuhmut tai pehemeet sängynreunat..ei oo vaikee arvata varmaan kumman valitisin..Ehkä kaikki ei tarii mut meitin nappula kyl sen verran mylläs että pakko oli.