G: Mitä tekisit toisin, jos ei tarvitsi ajatella "onko rahaa siihen"?
Kommentit (29)
hylkäisin ne, en koskaan myisi, En kestäisi ostajien nitinää.
Kuitenkin vaan roikkuisin täällä :/
heti yksityiselle hedelmöityshoitoihin!
ja en kavisi toissa. ehka ostaisin isomman talon johon mahtuisi elokuvahuone. siivooja kavisi joka viikko. matkustaisin enemman.
saattaisin harkita lasta.
Mä haaveilen sijoitusasuntojen ostosta ja remppamisesta, eli useampi remppa ja sitten vuokralle. Mä myös jättäytyiisn pois työelämästä ja pyrkisin oikikseen ja haaveena olisi jotenkin yhdistää lakipuolen ammatti ja lastensuojelu. Tähän tarttis yhden hyvän lottovoiton :)
tekemässä Jenkeissa tyttären itselleni tai miksen vaikka kaksi :)
t. kolmen pojan äiti
Olisi ihanaa ainoastaan opiskella.
ja alkaisin miettiä mitä oikeasti haluaisin elämälläni tehdä - luultavasti jotain työtä, mutten tiedä mitä. Nyt en jaksa edes kunnolla ajatella asiaa, olen niin lopussa arjestani.
raha ei ole ainut este matkustamiselle vaan myös lasten koulu :(
Palkkaisin joogaopettajan käymään 2-3 kertaa/vko kotonani pitämässä yksityistunnin.
Hankkisin talviasuttavan mökin järven rannalta, ja rakennuttaisin sinne myös kunnon uima-altaan.
Palkkaisin siivoojan.
enpä juuri muuta tarvi tällä hetkellä. Tai en oikeastaan vaatteitakaan tarvi, mutta niitä on niin ihana ostaa :) olen tällä hetkellä äitiyslomalla niin ei ole paljoa ylimääristä rahaa käytettäväksi.
se on mennyt;)
Toki vaatekaappi on maltillisesti uudistunut ja matkoille valitaan sopiva kohde ja hotelli, hinnasta piittamatta.
Tod.näk. Kuitenkin vaan roikkuisin täällä :/
1. ostaisin asunnon/talon
2. ostaisin auton tai kaksi
3. hankkisin kolmannen lapsen
4. matkustelisin
Minulla olisi aikaa olla kotona ja tekisin hyväntekeväisyyttä. En joutuisi palamaan töihin vain jäisin lapsen kanssa kotiin :)
laittaisin vaatekaapin uusiksi jonkun tyyli/vaateneuvojan avustuksella.
Rakennuttaisin unelmieni talon kivalle paikalle.
Lopettaisin työt tai tekisin korkeintaan lyhyttä viikkoa. sen verran kun tuntuu hyvältä. Tai sitten tekisin jotain vapaaehtoishommaa.
Matkustellakin olis kiva.
Ikinä en ole ajatellut tolta kantilta kun ei ole tarvinnut. Rohkeutta tarvitsisin lisää!
ja palkkaisin hyvän kirvesmiehen toteuttamaan valmiiksi visioidut remontit vanhassa talossamme...
maksaisin heidän koulutuksensa ja kustantaisin heidän rokotuksensa ja mahdolliset lääkityksensä.
Noi on ollu aina haaveena.