Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti kertoo tällaisia asioita fb:ssä

Vierailija
21.08.2012 |

Ihminen joka ei ole kaverini, mutta hänen profiilistaan on luettavissa että on uusperheen äiti, lasten nimet, asuinpaikka näkyy myös kartalla yms.

Klikkasin vahingossa yhteisen kaverini sivulta tämän ihmisen sivulle ja nämä kaikki sain selville heti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö osannut lukea sieltä nimeä kun kerran sivuille klikkasit????

Vierailija
2/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen? Oliko nyt parempi?

No etkö osannut lukea sieltä nimeä kun kerran sivuille klikkasit????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän on kertonut Fb:ssa? En ymmärtänyt.

Vierailija
4/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaivaa pitäisi jonkun verran (ei paljoa) nähdä, että selvittäisi myös mieheni lasten nimet. Omat lapset olen luetellut profiilitiedoissa. Asuinpaikka käy selville puhelinnumerosta ja vakiolenkistä.

Mikä ongelma, ap? Että nyt joku harrastaisi voodoota mua kohtaan, kun tietää noin kamalasti asioita?

Vierailija
5/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani kuvia uudesta asunnosta (myös sisäkuvia), kuvia lapsista ja kertoilee avoimesti myös menoistaan "paikassa X". Lisäksi lasten nimet, ja syntymäpäivät ym. esillä. Suojauksia ei profiilillaan ilmeisesti juuri ole, tuttujen kautta tämä tieto.

Minusta aika vaarallista, kun kaiken maailman hulluja on. Ja miksi kenenkään (tuntemattomien!) pitää edes nähdä FB:n kautta noin paljon tietoa hänestä ja perheestään?

Vierailija
6/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salata tietojaan.

Vierailija
7/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tahdotte kertoa KAIKILLE itsestänne noin paljon.?

On minullakin kuvia lapsista yms. Mutta olen tarkkaan rajannut ketkä kuvat näkee ja kukaan ei kaverini ei näe profiilistani muuta kuin nimeni ja oman kuvani.

Kaveri on sossussa töissä ja mm. heille oli teroitettu sitä mitä itsestään kertoo, koska ihan kuka vain voi päästä näihin profiileihin. Kaikki kun ei ole niin ihania ja viattomia ihmisiä.

Itse olen hoitoalalla ja mm. töissä ei tule sukunimeni potilaiden tietoon.

Vierailija
8/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä munki ttiedot näkyy läheisemmille kavereille, kaikki tiedot ei kyllä näy julkisesti.

Vierailija
9/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tämän ihmisen kaveri. Klikkasin vahingossa sivulle.

ap

kyllä munki ttiedot näkyy läheisemmille kavereille, kaikki tiedot ei kyllä näy julkisesti.

Vierailija
10/10 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ilmeisesti pitäisi kulkea jossain burkhassa, ettei vaan kadulla tunnistettaisi tai nähtäisi kun menet kotiisi. Ja lapsille paperikassi päähän... Ainakin näiden yksityisyysintoilijoiden mielestä, ei se fb:ssä ole eri asia.