Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen 38-vuotias, nuori, ja äiti. onko sulla jotain valittamista tähän??

Vierailija
18.08.2012 |

Niin onko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin huvittaa tuo tuohtunut 18-vuotias, joka ottaa aikuisuutensa niin tosissaan!

Vierailija
2/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotias ei oikeastaan ole enää nuori. Muuta valittamista en nyt sitten keksi.

Vierailija
4/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisena naisena on vielä suurin osa elämästä edessä.

Itse olen 61v ja isoäitini (99v) jaksaa kutsua minua pikkukullaksi :D

38 vuotias ei oikeastaan ole enää nuori. Muuta valittamista en nyt sitten keksi.

Vierailija
5/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapsesi on tyyliin 3-8v niin ok. mutta jos siitä nuorempi, niin mummoäidiksikin sinut ristisin ja sitäkin kauemmas nuoresta!!! ;D

Vierailija
6/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 77v.

Ihmettelee, että koska se aikuisuus alkaa.

Vierailija
7/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen äiti :)

Inhottavaa kun kaikki yrittää lokjeroida johonkin vanhan ihmisen muottiin, mä olen nuori ja te ette sille mitään voi :D

Vierailija
8/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, itsenäinen nainen 34-v. Lapseni nimesi minut jokin aika sitten aikuistytöksi, ja sitä titteliä kannan myös ylpeydellä.

Vierailija
9/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 37-vuotias nuori, en vanhene millään. Mahtavaa!

Näytän noin 30-vuotiaalta eli siis tosi nuorelta. Hahaa!

Ehkä me ollaan terveellisen kouluruuan ja ahkeran liikkumisen seurauksena hyvinsäilynyttä joukkoa? Hyvä me!

Vierailija
10/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kyllä tuntenut itseäni nuoreksi aikoihin... Ehkä viimeksi kun kuopus oli alle 1v... ja siitäkin on jo kohta 10v.

En tunne itseäni kyllä vanhaksikaan.

Vierailija
11/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin haava oli jo lähes parantunut, mutta äidin mielestä haava paranee paremmin kun siinä on laastari päällä, joten annoin hän laittaa laastarin kun kerran halusi, oli niin hellyyttävää hänen huolenpitonsa 1cm pitkästä haavasta kädessä. eli tunsin itseni nuoreksi ainakin eilen.:)

Vierailija
12/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin haava oli jo lähes parantunut, mutta äidin mielestä haava paranee paremmin kun siinä on laastari päällä, joten annoin hän laittaa laastarin kun kerran halusi, oli niin hellyyttävää hänen huolenpitonsa 1cm pitkästä haavasta kädessä. eli tunsin itseni nuoreksi ainakin eilen.:)

Vierailija
13/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 39v

Vierailija
14/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä