Paikalla 4 vuotta turhaan mielisairaalassa asunut. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (16)
Väittivät, että muka harhoja näkisin. Kaikki mitä näin oli täysin totta. Mutta eihän mua kukaan uskonut, ei lopulta edes omat sukulaiset. -ap
tämä väärä diagnoosisi, jonka takia olit sairaalassa?
Päinvastoin monet ketkä tarttisivat pitkää hoitoa eivät sitä saa. Tai ehkä tää tapahtui 60-luvulla?
mikä oli diganoosi ja millä perusteella sait sen.
mikä oli poispääsyvaiheessa diagnoosi.
oletko avohoidossa. missä ja millaisessa.
Törmäsin tätiini kuitenkin sattumalta ja juttelimme tovin. Hän haluaa pysytellä piilossa, siksi en saa esim. kertoa missä kaupungissa hän asuu.
papereissa luki, että hullu?
Psyk.sairaaloissa nykyään vähempi hulluja, enimmäkseen masennuspotilaita ym.
kauan kadoksissa olleen tätisi kanssa seurauksena sinut laitettiin neljäksi vuodeksi mielisairaalaan, ehkä jätät nyt jotain kertomatta tai sitten sinulta puuttuu sairaudentunto..
Törmäsin tätiini kuitenkin sattumalta ja juttelimme tovin. Hän haluaa pysytellä piilossa, siksi en saa esim. kertoa missä kaupungissa hän asuu.
Auttaisikohan sinua skitsofreniasi hyväksymisessä, jos tilaisit tätisi kuolintodistuksen. Kuolintodistus annetaan ainoastaan jos kuolemansyy on todettu. On eri asia kuin kuolleeksi julistaminen, esim. kun joku ollut kauan kadoksissa. Tällöin ei kirjoiteta kuolintodistusta.
Toisin kun ne muut potilaat sielä. -ap
Miksi arvelet asuneesi siellä turhaan?
Toisin kun ne muut potilaat sielä. -ap
kuulemma ihan terve, mulla oli vaan väärä diagnoosi.
kaikkia diagnooseja, mitä joku leikkilääkäri heittää ei kannata uskoo.
eikä varsinkaan syödä lääkkeitä jos ei oo ihan pakko.
kuulemma ihan terve, mulla oli vaan väärä diagnoosi.
kaikkia diagnooseja, mitä joku leikkilääkäri heittää ei kannata uskoo.
eikä varsinkaan syödä lääkkeitä jos ei oo ihan pakko.
Riittää, että itse tiedän etten ole mikään hullu. Vaikka muut niin väittäisikin.
tämä väärä diagnoosisi, jonka takia olit sairaalassa?