Oliko sinulla miehesi exällä kalliimpi kihla-/vihkisormus? ; )
Kommentit (8)
sormuksia ollut. Mutta mun eka kihlasormus on kalliimpi kun tämä nykyinen. Vaihdoin uuteen kun vihkisormusta ei kuulunut, nyt on sitten sekin.
Jos on ollut niin kyllä se on ne pantannut/myynyt aikaa sitten kaman tai viinan himoissa.
Miehelläni ei ole exää kenen kanssa olisi ollut kihloissa/naimisissa ja vaikka olisikin niin ei kyllä olisi tullut mieleen kysyä häneltä exän sormuksen arvoa. ;) Nythän on kyse meidän jutusta eikä mistään aiemmasta.
tuskinpa niiden hintaa tietäisin. Vaan eipä niillä ollut.
eipä oo miehen exillä sormusta ollu, ja vaikka oliskin ollu niin eipä mua kiinnosta minkälaisia.. vai pitäskö siitä alottaa sota? "sä et välitä musta yhtä paljon kun exästä kun mulla on halvempi sormus kun mitä sille oot ostanu" vai tä?
mä en tiedä edes että paljon MEIDÄN kihlasormukset makso! en ollu mukana ostamassa, enkä tienny koko kihlasuunnitelmista mitään ennen kun mies kosi ja lykkäs sormuksen sormeen. ei sormuksen hinnalla oo väliä, vaan sillä miltä sormus näyttää. on olemassa monen monta muutaman kympin sormusta jotka on hienompia ja enemmän "mun näkösiä" kun jotkut monen sadan sormukset. ja ajatushan se on tärkein, ja että sormus miellyttää itseä, ei se että muut voi olla katellisia kalliista sormuksesta :D
Luulisin että mun vihkisormus on vähän kalliimpi ..vaikka ei mikään sikakallis ollutkaan. Mies oli edelleseen liittoonsa mennessään aika nuori (ja pihi, mikä on edelleenkin) joten tuskin on ollut varaa hirmu kalliiseen.
Eipä oo tullut koskaan tätäkään mietittyä....? : )
Minä en edes ymmärtänyt kysymystä. Mihin te muut vastaatte? En leiki kielipoliisia, vaan ihan oikeasti en ymmärrä. Pitäisikö kysymyksen kuulua: "Oliko miehesi exällä kalliimpi kihla-/vihkisormus kuin sinulla?" Ja jos tämä on kysymyksesi, niin tarkoitatko siis nimenomaan tämän kyseisen miehen ostamana molempia sormuksia vaiko ihan mitä vain kihla- ja vihkisormuksia?
Molemmat olimme eka kertalaisia sekä kihloihin että naimisiin mennessämme.
Ja meillä on halvat sormukset. Vihkisormukset unohdimme ostaa, joten siunattiin kihlasormukset :)