Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää nainen ei mitenkään voi olla 40v!

Vierailija
13.08.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288491726857.html

Kuvan perusteella olisin sanonut 25-30.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tähän saakka luullut, että Sanna MAjuri on kolmekymppinen.

Freesi on, juu.

Vierailija
2/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta bussikuski kysyi viime talvena, että lapsen vai aikuisen lippu (ikäraja 16v.), kun pipo päässä ja reppu selässä astuin bussiin. Pipon alta rönsysi vaaleat hiukset ja hoikkakin olen. Ja 32-vuotias... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu osittain varmaan siitä et hän suosii luonnollista tyyliä ja meikkaa hillitysti ja siististi.

Pahimpia floppejahan on nää jotka luulee et tekoripset,ruiskurusketus ja muu sälä nuorentaaa.

Vierailija
4/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta. Itse olen vuoden nuorempi ja kaveripiiri samaa ikäluokkaa. Tässä iässä on vaan tosi vaikea joistain sanoa ovatko 30 vai 40.

Rupsahdusta odotellen.

Vierailija
5/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti-35v *ihastuneena*

Vierailija
6/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 38v. Minusta hän on ihan ikäisensä näköinen!

Vierailija
7/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on olemassa nainen joka näyttää huomattavasti nuoremmalle kuin on.Olisin veikannut korkeintaan 30v.

Täälläkin löytyy ketjuja joissa yks jos toinen väittää olevansa ainakin 10 vuotta nuoremman näköinen kun "naapurin Perakin niin sanoi" ,mut en ole koskaan itse nähnyt ennenkuin nyt.

Kaunis suomalainen nainen kertakaikkiaan=D

Vierailija
8/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnollisen näköinen. Ei mustiksi värjättyjä nypittyjä kulmia, ei kalahuulia yms.

Kaunis suloinen nainen.

Vierailija
9/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE YLIPAINOINEN, kuten valtaosa 40-vuotiaista. On kuvan perusteella todella hoikka, ja myös jotenkin lapsenkasvoinen, eli rypyt eivät ole tarttuneet tuohon ihoon. Sellainen on kyllä harvinaista, joten kovin moni ei voi sanoa olevansa yhtä nuoren näköinen - paitsi kasvottomana av-palstalla.

Kuvitelkaa 20-30 lisäkiloa, niin johan alkaa olla 40-veen perus suomimamman näköinen.

Vierailija
10/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnollisen näköinen. Ei mustiksi värjättyjä nypittyjä kulmia, ei kalahuulia yms.

Kaunis suloinen nainen.

Täällä suomessa erittäin harva on kovin voimakkaasti meikattu arkena, tai etenkään näyttäisi siksi kovin vanhalta. Kyllä suomessa naiset näyttävät usein nelikymppisinä aivan toisenlaisilta, muuta syy siihen ei todellakaan ole liika laittautuminen. Vai asummeko ollenkaan samassa maassa?

Vierailija
11/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan 15 k pois, niin koska olen lapsenkasvoinen, näytän tosi nuorelta sitten?

t:44v

Vierailija
12/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan 15 k pois, niin koska olen lapsenkasvoinen, näytän tosi nuorelta sitten?

Tosin mahdolliset rypyt saattaa alkaa näkymään, kun kerros rasvaa lähtee ihon alta pois.

Vierailija
13/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka joku joskus aiemmin nähnyt tai kuullut ko. näyttelijästä jotain? En ikinä.

Mutta ihan kiva että on raskaana, ja todellakin näyttää tosi nuorelta.

Vierailija
14/15 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuoren näköinen on, sillä tavalla luonnollisella tavalla. Esim. Mette Mannonen on myös nelikymppinen mutta aika meikattu aina vaikka on myös tosi nuoren näköinen.

Vierailija
15/15 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin 39 vuoden iässä 20 liikakiloa pois, ja minusta tuli kuiva ryppykasa. Ennen ei juuri ollut ryppyjä missään. Olenkin lihottamassa takaisin, mieluummin sileä pullero kuin kuivuneen näköinen ryppykasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä