Olen yksinäinen
En käy baareissa. Minua ei kiinnosta juopotella toisten kanssa (eikä sitäpaitsi yksiksenikään).
Silloin harvoin kun saan ystävyyden aikaan, niin se kuihtuu siihen ettei toinen pidä minuun (selvinpäin) yhteyttä muuten kun pyytämällä jotain. Milloin siivoustarvikkeita, milloin jotain palvelusta, milloin mitäkin. Ne kerrat kun ns. kaveri(t) on halunnut viettää aikaa yhdessä ilman erityisempää syytä on todella harvassa.
Netti ja erityisesti mese taas alkaa olla eilisen talven lumia. Erityisesti mesessä olen vaatinut aktiivisuutta ja käytöstapoja. Jos ei näy online-tilassa ehkä viikkoon tai jos jättää vastaamatta viestiin niin poistan melko herkästi. Viimevuosina riittävän fiksut mesetuttavuudet on ollut harvassa, ja joidenkin mielestä tämä johtuu siitä että Facebook on tullut tilalle.
Pointtina. Olen yksinäinen, ehkä jopa sosiaalisesti syrjäytynyt. Asia vaivaa sillointällöin mutta enemmän mietin miksei ihmiset halua pitää yhteyttä. Muita kohtalotovereita tai muita jotka haluaa kommentoida?
Kommentit (2)
En ole vuosien varrella tavannut ketään mesetuttavaa, joten siellä ei ole ollut kun nettituttuja. Nimettömiä sellaisia. Mesen etu Skypeen ja edeltäjä ICQ:hun verrattuna kun on se että on oletuksena anonyymi.
Kärsimätön tai vaativa... mitä muutakaan voi kun ei ilmeisesti haluta pitää yhteyttä tai soittaa suuta?
vai pelkät nettituttavuudet? Kumpi kampi, mielestäni olet liian kärsimätön tai vaativa. Tekstin perusteella vaikutat aika jäykältä tosikolta, että oisko siinä osasyy miksei seurasi ole haluttua. Relaa vähän.