Tulen motaria Kotkasta,miten ajan Heurekaan? Uskallankohan...
En ole ikinä ajanut siellä päinkään ja pelottaa että ajan ihan mihin sattuu :D
Katsoin kyllä karttaa mutta....no joo
Kommentit (13)
On mulla navigaattori mutta en nyt sen varaan viitsi jättää.ap
,ohitat Ikean ja siitä seuraava liittymä onkin jo sun, ja siinä myös lukee Heureka (ja joku muu, en ny just muista vaiks ajen about päivittäin ohi :)
Ekaksi (mä nyt oletan, että tulet Porvoon väylää) Kehä III Länteen, sitten ajat vaan sitä pitkin, aika pian tulee ensin Lahden väylä ja sitten liittymä Hakkilaan, siinä oikealla näkyy Vantaan Ikeakin.
Jatkat noiden jälkeen edelleen Kehä III, mutta seuraava liittymä on Kuninkaala ja menet sinne.
Siinä pitäis olla kyllä sellaiset "nähtävyys"-opasteetkin ja Heureka tien vieressä.
Kun pääset pois kehä III:lta, niin sitten käännyt heti seuraavasta risteyksestä vasemmalle Kuninkaalantielle, olikohan siinä joku Hong Kong ensin?
Sit jatkat vaan sitä Kuninkaalantietä, kunnes tulet Heurekan parkkiaikalle. Muistaakseni se tie kaartuu oikealle jossain vaiheessa. Sit radan alta Heurekaan kävellen.
Jos vastaan tulee Tikkurilan maalitehdas, niin olet tullu liian pitkälle...
Tero
On mulla navigaattori mutta en nyt sen varaan viitsi jättää.ap
Itse ollaan kierrelty pitkin Eurooppaa kymmeniä tuhansia kilometrejä navin varassa ja aina löydetty suorinta tietä perille.
Ja sinä et uskalla Keravalle... joo.
uskon et sä tosiaan tarvitsen navigaattoria :)
Asun itse Vantaalla, ja navigaattori toimii hyvin. Ajoimme kesällä Länsi-Euroopassa, ja navigaattori löysi teitä ja reittejä, joita mieheni entisenä paikkakuntalaisena ei tiennyt (toki uutta on tietysti rakennettu, pikkupaikkakunnillekin:-)).
Hanki uusi navigaattori täi päivitä se!
uskon et sä tosiaan tarvitsen navigaattoria :)
tarvitsen.
Ensi kesäkin on taas pitkä turnee tiedossa.
Syö sinä räkää sillä aikaa! :)
siinä liittymässä kehältä lukee Jokiniemi myös. Sitä Hong Kongia ei enää ole kun paloi maan tasalle pari vuotta sitten, mutta siitä kuopalta oikealle. Siinä kohtaa on myös Destian iso talo.
Käännyt kehä III:lle länteen, pari kilometriä Hakunilan liittymän jälkeen on opastus Heurekaan.
navigaattori.
Halvimmat ovat alta satasen ja eksyminen moisen kanssa vaatii jo taitoa.
Eikä näytä. Joku upouusi asuinalue ei tietenkään kartalla ole mutta kaikki muut siellä ovat.